AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Ik weet het niet :-) Ik kan ook cruisen voor 10 weken. En dan bold en test. Nog even overleggen met de vrouw :-P

Haha, herkenbaar :D:D:D
Ik had laatst toen ik aan deze begon ook een leuke discussie met mn vrouw; 'schat ga cruisen vanaf nu '
Zei ze; dat is meer een mededeling :D En dan expres in de gedeelde agenda zetten tot wanneer cruise duurt en wanneer volgende blast start.
Vrouw; 'oh ik zie al wanneer er weer een paar honderd euro naar die kutanabolen gaat' :P

Ik weet zeker dat het ook bij jou goed komt broer, bedoel je bent de sterkste thuis toch? :D

Flink relief in de abs, zwembandjes helemaal weg..... beter kan het bijna niet! Goed bezig man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.143
  • #38.144
Haha, herkenbaar :D:D:D
Ik had laatst toen ik aan deze begon ook een leuke discussie met mn vrouw; 'schat ga cruisen vanaf nu '
Zei ze; dat is meer een mededeling :D En dan expres in de gedeelde agenda zetten tot wanneer cruise duurt en wanneer volgende blast start.
Vrouw; 'oh ik zie al wanneer er weer een paar honderd euro naar die kutanabolen gaat' [emoji14]

Ik weet zeker dat het ook bij jou goed komt broer, bedoel je bent de sterkste thuis toch? :D
Ja. Ik moet nog even kijken. Eigenlijk wil ik wel off gaan. Ik heb een beetje schrik dat ik anders nooit meer herstel...

Heb je een punt.., maar dan ben je net een maandje hersteld en dan.........blast[emoji23]

Zo laat nog online???

Droogte gaat goed man.

Tijd om door te trekken?

Bliksem smalle b**kes ook!

Hoe laat begint hier de vrijmibo?

Netjes hoor Rob! Ik vind dit hoe dan ook mooier dan die powerlifter shape..

Echter wel zonde dat de voorgenoemde shape wel heeft gezorgd voor onuitwisbaar los vel. Maar kan me goed voorstellen dat je daar hoe dan ook vrede mee hebt:thumbs:

Ben benieuwd naar de eind shape van deze cut!:D

Rob jonge, dat ik je ooit nog zo droog mocht zien! :O

• #38.158
Droogte gaat goed man.

Tijd om door te trekken?

Nope. Ik ga off... nog 2 weken test op 900 en dan gedaan :)

Rather drugs then fat :p

Hehe

Netjes hoor Rob! Ik vind dit hoe dan ook mooier dan die powerlifter shape..

Echter wel zonde dat de voorgenoemde shape wel heeft gezorgd voor onuitwisbaar los vel. Maar kan me goed voorstellen dat je daar hoe dan ook vrede mee hebt:thumbs:

Ben benieuwd naar de eind shape van deze cut!:D

Komt niet door die powerlift shape ;) Ik heb het al van mijn 21ste ofzo ;) Daarvoor woog ik ook 115kg. All fat ;)

Rob jonge, dat ik je ooit nog zo droog mocht zien! :O

Yeah buddy!

De vrouw heeft de discussie gewonnen? ;)

• #38.160
donderdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 91kg

Comments: stilaan begin ik meer en meer junk te eten...

Untitled.jpg

Terug
Naar boven