- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
na 10 jaar weet ze wel een beetje wat voor karakter ik heb 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na 10 jaar weet ze wel een beetje wat voor karakter ik heb 
Hoe hoog is je step eigenlijk? Heb je nog veel geexperimenteerd met de ideale hoogte? (wij hebben dezelfde lengte)Ja. Op die SQ had ik zelfs nog wat over.
Yups. Maar goed, mijn setup is ook ideaal imo. En met een SSB bar in je nek, handen aan het rek, is het best wel goed te doen.
Beter dan bv een lunge
Hoe hoog is je step eigenlijk? Heb je nog veel geexperimenteerd met de ideale hoogte? (wij hebben dezelfde lengte)

Pfff, best hoog... ik heb een zware salon tafel van 46 cm hoog. Ff geprobeerd zonder gewicht, dat is al best pittig40cm Zodat mijn bovenbeen parallel is met de vloer. Schoonbroer heeft die op maat gemaakt![]()

Pfff, best hoog... ik heb een zware salon tafel van 46 cm hoog. Ff geprobeerd zonder gewicht, dat is al best pittig
Oeps, 40 cm staat ook in je schema![]()

Volgens mijn vrouw ben ik mezelf niet meer helemaal als ik on ben. Zelf zie ik dat zo niet, maar ik kan het wel begrijpen
True
Haha. Niks van. Ik blijf lekker tussen de 90/95 en volgend jaar blast ik terug naar de 100kg.
Ja, ik heb afgesproken geen tren & clen meer te gebruiken, zelfde reden die jij noemt.. Af en toe water bij de wijn he [emoji28]

Maak je nog wel een aantal mooie foto's vvor jezelf. Dit is de vorm waar je nog wel even trots op zal blijven danAch... ik ben het prikken en het hele gedoe errond ook moe aan het raken. Dus ja. Ik heb er eigenlijk ook wel genoeg van. Niet tegen staande dat ik
graag verder zou willen, maar mijn verstand zegt gewoon nee.

Maak je nog wel een aantal mooie foto's vvor jezelf. Dit is de vorm waar je nog wel even trots op zal blijven dan![]()
Mijn vrouw gaat dat doen.
Ik vind het niet erg om te doen, maar 5u per week is me toch wel een beetje te veel 
Snap ik! Weet ook zeker dat je leg-days er onder lijden..Ik zal toch tevreden zijn als ik het wat kan afbouwen weerIk vind het niet erg om te doen, maar 5u per week is me toch wel een beetje te veel
![]()