Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.301
Niet? Ik heb al gehoord van mensen dat het een beetje te overdreven massa is op de armen en schouders. En ik zie eruit als een schriel kipje naast jou :o

Ik vind het allemaal wel reuze meevallen ;)

Precies, nu twijfelen mensen van: gebruikt ie?
Dat moet eigenlijk zijn: hij gebruikt duidelijk [emoji1]

Had zelfde voorbeeld met meisje van 11 ofzo vorige zomer.., haar behulpzame broertje zei tegen me: m'n zusje vind u stoer en sterk [emoji23][emoji23]
Ik dacht alleen maar: waarom gebeurd dat niet bij meisjes van 25.. [emoji30]

Haha. Idd. Mijn vrouw vind het nu al maar op het randje en zou eigenlijk liever niet hebben dat het overduidelijk word.

Meisjes van 25 ben je niks mee man. Die denken nog steeds dat je dankbaar moet zijn als je erover mag

Ik vind het allemaal wel reuze meevallen ;)

Haha. Idd. Mijn vrouw vind het nu al maar op het randje en zou eigenlijk liever niet hebben dat het overduidelijk word.

Meisjes van 25 ben je niks mee man. Die denken nog steeds dat je dankbaar moet zijn als je erover mag

Je moet ook dankjewel kunnen zeggen Rob[emoji854]

Ja mijn vrouw zelfde als jouw vrouw.., ze zegt mensen hebben vooroordelen erover dit dat.., ik heb zoiets: ze denken maar.....
Stiekem vind ze het wel mooier dan natty fysiek, alles net ff boller voller mannelijker..

• #38.303
Je moet ook dankjewel kunnen zeggen Rob[emoji854]

Ja mijn vrouw zelfde als jouw vrouw.., ze zegt mensen hebben vooroordelen erover dit dat.., ik heb zoiets: ze denken maar.....
Stiekem vind ze het wel mooier dan natty fysiek, alles net ff boller voller mannelijker..

Haha. Forever small bro.

Klopt! Stiekem vind ze het best wel leuk. Alleen dat andere vrouwen het ook leuk vinden vind ze niet leuk :roflol:

Pff verkapte 'kijk mij eens groot zijn' discussie :D

• #38.308
Liever niet zo lang.., probeer al die lengte maar eens fatsoenlijk te vullen [emoji16]
Voor bb is 170 / 180cm denk ideale lengte!

ALS dat lukt is het wel gruwelijk idd.., al lijken opgespoten dwergen altijd voller [emoji12]

• #38.315
Proud to be a midget !

Ik voel mezelf best gemiddeld, denk nooit van ben maar 179[emoji23]

• #38.317
  • #38.318
dinsdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 64min
Bodyweight: 91kg

Comments: weer wat meer repjes kunnen pakken. En wat gewicht op de DL extra :)

Untitled.jpg

91...please eat some more... :eek:
Lekker weer wat meer gepakt

Damn Rob, 91kg nog maar? Ecto.

Terug
Naar boven