- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn nice die MP Rob! De rest van de training ook weer flinke gewichten versleept![]()

Maar dan een stuk buffer..in plaats van mijn 'do you even lift fysiek'..Thanks!
Vandaag 89.9 op de weegschaal, ik ga je nog inhalen binnenkort Marv![]()

Ja idd. Als we in NL gaan winkelen denk ik wel eens van: "damn wat een grote mensen allemaal". Maar hier in BE ben ik gewoon gemiddeld![]()
Maar dan een stuk buffer..in plaats van mijn 'do you even lift fysiek'..![]()

Zijn mensen uit België gemiddeld gezien zoveel kleiner?
Wat is hier aan de hand? Gewicht nog steeds naar beneden en training weer in de lift. Biecht eens op!![]()
Ik snap er zelf niks van. T3 is weg, Tren is weg. Enkel nog test en clen. En plots zak ik weer. Nu ja, ik hou me wel goed aan mijn voeding en mijn vrouw kooktRobke obder de 90kg?
Het is nu officieel jongens, Robke is een vrouw
En een visible abs 
Lekkere die MP van 95kg! En al helemaal op dit mooie gewicht!Fijn dat je je ook goed voelt!
O, nog wel test en clen. Ik dacht dat je alles gestopt was. Maar dan nog.... gaat lekker zoNiksIk snap er zelf niks van. T3 is weg, Tren is weg. Enkel nog test en clen. En plots zak ik weer. Nu ja, ik hou me wel goed aan mijn voeding en mijn vrouw kookt
ook minder kcals. Misschien daarom? Geen idee. Maar ik voel me goed.
O, nog wel test en clen. Ik dacht dat je alles gestopt was. Maar dan nog.... gaat lekker zo![]()
Dacht echt die gaat niet meer zakken in gewicht maar kijk eens aan! Misschien toch kwestie van less is more? In elk geval goed om te horen dat alles lekker voelt en goed gaat![]()

Stamgasten blijven weg 
Even iets beledigends over dikke power lifters roepen dan maar?

Even iets beledigends over dikke power lifters roepen dan maar?![]()