MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.341
donderdag 20u00 training

Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 65min
Bodyweight: 90kg

Comments: weer hier en daar wat meer kunnen doen :)

Untitled.jpg

Damn nice die MP Rob! De rest van de training ook weer flinke gewichten versleept:thumb:

• #38.343
  • #38.346
Maar dan een stuk buffer..in plaats van mijn 'do you even lift fysiek'..:roflol:

Haha. Nou, dat zullen we dan nog wel zien :p

Zijn mensen uit België gemiddeld gezien zoveel kleiner?

Geen idee wat de statistieken zijn. Maar in mijn omgeving is iedereen ongeveer even groot. Tussen 1m70 & 1m80. Maar als je dan naar NL gaat, lijken mij de mensen
daar haast allemaal +1m80 te zijn. Hier en daar een uitzondering daargelaten.

Wat is hier aan de hand? Gewicht nog steeds naar beneden en training weer in de lift. Biecht eens op! :D

• #38.348
Wat is hier aan de hand? Gewicht nog steeds naar beneden en training weer in de lift. Biecht eens op! :D

Niks :roflol: Ik snap er zelf niks van. T3 is weg, Tren is weg. Enkel nog test en clen. En plots zak ik weer. Nu ja, ik hou me wel goed aan mijn voeding en mijn vrouw kookt
ook minder kcals. Misschien daarom? Geen idee. Maar ik voel me goed.

Robke obder de 90kg?:eek:

Het is nu officieel jongens, Robke is een vrouw

Lekkere die MP van 95kg! En al helemaal op dit mooie gewicht! :D Fijn dat je je ook goed voelt!

• #38.351
Robke obder de 90kg?:eek:

Het is nu officieel jongens, Robke is een vrouw

Haha. Toch nog steeds met 45cm armen :p En een visible abs :p

Lekkere die MP van 95kg! En al helemaal op dit mooie gewicht! :D Fijn dat je je ook goed voelt!

Thanks

Ja, ik was er best tevreden mee. Mooi dat er weer vanalles begint goed te gaan. Hoop wel dat ik niet nog een grote terugslag krijg in kracht eens de test eruit gaat.

Niks :roflol: Ik snap er zelf niks van. T3 is weg, Tren is weg. Enkel nog test en clen. En plots zak ik weer. Nu ja, ik hou me wel goed aan mijn voeding en mijn vrouw kookt
ook minder kcals. Misschien daarom? Geen idee. Maar ik voel me goed.
O, nog wel test en clen. Ik dacht dat je alles gestopt was. Maar dan nog.... gaat lekker zo :thumb:

• #38.353
O, nog wel test en clen. Ik dacht dat je alles gestopt was. Maar dan nog.... gaat lekker zo :thumb:

Ik heb nog 2 shots test. Dus zondag & woensdag. Clen of ECA blijft er voorlopig wel in. Tot ik een beetje zeker ben dat mijn schildklier hersteld is.

Dacht echt die gaat niet meer zakken in gewicht maar kijk eens aan! Misschien toch kwestie van less is more? In elk geval goed om te horen dat alles lekker voelt en goed gaat :banana:

• #38.355
Geen VRIJMIBO hier?

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat onze Rob het er weer aan heeft :D

Terug
Naar boven