Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.381
Dit ging wel heel lekker, ondanks het vroege uur!
Pff 5 kg erbij in een weekend, daar zijn weer goed wat voorraden bijgevuld.

Thanks

Haha. Jaaaaa... pizza, ijsjes, broodjes, koekjes, m&m's, etc... overgegoten met een sausje van Corona en rode wijn :)

• #38.383
holy shit +5kg! Klinkt wel erg lekker tho...

• #38.386

Haha. Het ging eigenlijk nog redelijk goed tot ik zaterdag bij mijn ouders aankwam. Daar stonden kippevleugels. Nadien nog Delacre koekjes. Dan naar de pizzeria.
Daar een grote pizza met zowat alles op, zoon zijn rest spaghetti nog opgegeten en een stukje steak van de vrouw haar mixed grill. In de avond nog wat hapjes allerhande.

Zondag opgestaan. 3 Tijger pistolets met ham, kaas en groenten. Tuinwerken gedaan en eens we bekomen waren, een coupe Martinique gaan eten. Natuurlijk met
slagroom. Restje van mijn vrouw haar banana split royal ook nog weggewerkt. 's Avond gefrituurde hapjes allerhande.

Alcohol niet geteld. Veel bier, fles rode wijn en een paar Limoncitjo (Mojito maar dan met limoncello)

Inb4 Robke binnen 2 weken weer 100 kg + :D

• #38.389
Lekkere weekendgains weer makker!

• #38.393
:roflol: jongens toch... als jullie even terug denken, dan weten jullie dat ik meestal wel 3 a 5kg per weekend bijkom ;) En tegen woensdag is dat normaal weer weg ;)

Hé dit log is ongemerkt door de Eerste Wereldoorlog gegaan qua paginanummers! Eén gesneuvelde: Robkes krachtstats :D

• #38.396
  • #38.397
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 71min
Bodyweight: 92kg

Comments: DL ging harder dan vorige week. Ook dubbels kunnen pakken ipv singles op de back off. De rest, hier en daar ook meer reps :)

Untitled.jpg

Dus de oefeningen in 41 min gedaan?

• #38.399
Haha ik dacht al :o

Terug
Naar boven