Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.601
  • #38.603
Yups. Wel nog cardio en burners natuurlijk. Maar het gewicht blijft stabiel met gemiddeld 92kg. Soms wat meer, soms wat minder. Maar kcals zijn dus op onderhoud :)

Ga je burners year round doen? Kun je volgende keer als je in R'dam bent niet wat lekkers meenemen ;)

• #38.606
Het zit allemaal tussen de oren :)

Dat denk ik niet ;) Ik ga er altijd vanuit dat ik wel x aantal keer een gewicht kan. Maar soms lukt het gewoon niet. En tegenwoordig wel weer :)

Ga je burners year round doen? Kun je volgende keer als je in R'dam bent niet wat lekkers meenemen ;)

Geen idee. Voorlopig is dat wel het plan ja. Toch zeker tot volgende blast denk ik. Dan kan ik eindelijk eens bouwen met gear ipv cutten :)

In.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewicht stabiel na het weekend, gekkigheid!

• #38.611
dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (3gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 72min
Bodyweight: 92kg

Comments: eindelijk die 200 weer van de grond

Untitled.jpg

200 lekker!

Yeah Rob! Eindelijk die 200kg weer getild!:D:D

Die stepups vind ik ook aardig gek trouwens met dat gewicht! Tijdje terug ook geprobeerd, maar is toch flink pittig:bow:

• #38.615
Yeah Rob! Eindelijk die 200kg weer getild!:D:D

Die stepups vind ik ook aardig gek trouwens met dat gewicht! Tijdje terug ook geprobeerd, maar is toch flink pittig:bow:

Thanks

Ja. Die zijn best pittig. Maar met een SSB in je nek en je handen tegen het rack is balans toch al geen probleem :D

he de deadlift is vandaag niet eens gay, goed bezig robke

Lekker die deadlifts :thumbs:

wordt nog wel wat met jou

• #38.620
he de deadlift is vandaag niet eens gay, goed bezig robke

Haha. Thanks. Ja, ik begin hem ook terug leuk te vinden nu het weer wat beter gaat :p

Thanks

Het is wel nog ver van mijn 230kg PR op 105kg bw.

Yups. Gewicht schommelt tegenwoordig wat tussen de 90 & 95. Afhankelijk van cheats & carbs. Gemiddeld is het wel 92. Vanmorgen bv maar 91.2. En na een avondje wodka sta ik
gelijk op 89 :roflol:

Terug
Naar boven