AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Goede, sterke training Rob!
(waarom ik hier nou weer geen meldingen meer van kreeg..?)

Rob is één van de weinigen die snappen dat je het 5/3/1 principe rekt, vormt, stuikt en gebruikt naar je eigen behoeften en inzichten nadat je het een beetje begrijpt IMO. :D

Nu zit ik op Beyond. Persoonlijk vond ik de SVR het leukste. Maar enkel voor compounds. De rest doe ik een beetje op gevoel zeg maar.

Ah. Ja ik doe nu BBB, maar heb er zelf nog wel wat aan gesleuteld idd.
Vind het principe van Wendler wel heel fijn trainen, gewoon weten waar je aan toe bent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.584
Goede, sterke training Rob!
(waarom ik hier nou weer geen meldingen meer van kreeg..?)

Je bent te weinig online schatje :kiss:

Rob is één van de weinigen die snappen dat je het 5/3/1 principe rekt, vormt, stuikt en gebruikt naar je eigen behoeften en inzichten nadat je het een beetje begrijpt IMO. :D

En het is gewoon easy te doen in een aanvaardbare trainingstijd.

Ah. Ja ik doe nu BBB, maar heb er zelf nog wel wat aan gesleuteld idd.
Vind het principe van Wendler wel heel fijn trainen, gewoon weten waar je aan toe bent.

Idd. Als ik niet weet wat voor gewicht ik ga nemen, neem ik ofwel teveel, ofwel doe ik gewoon helemaal niks :p

Idd. Als ik niet weet wat voor gewicht ik ga nemen, neem ik ofwel teveel, ofwel doe ik gewoon helemaal niks :p

Haha!
Ideaal gewoon dat Wendler ook periodiseert. Hoef je dat zelf niet meer in te calculeren. Merk zelf wel dat deloads soms mentaal moeilijk zijn om even gas terug te nemen, en soms echt keihard nodig zijn omdat je helemaal dood bent van 1 of 2 cycles

• #38.586
Haha!
Ideaal gewoon dat Wendler ook periodiseert. Hoef je dat zelf niet meer in te calculeren. Merk zelf wel dat deloads soms mentaal moeilijk zijn om even gas terug te nemen, en soms echt keihard nodig zijn omdat je helemaal dood bent van 1 of 2 cycles

Zelf deload ik niet zo vaak. Ik voel gewoon aan wanneer het nodig is. Ik denk dat ik een keertje of 2, 3 keer per jaar deload. Buiten 2 keer vakantie meegerekend :)

• #38.587
vrijdag 09u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (3gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 71min
Bodyweight: 91kg

Comments: dat ging weer lekkah !

Untitled.jpg

• #38.588
Samenvattig van het weekend:

Vrijdag: BBQ & 1.5u bachata dansen
Zaterdag: dagje shoppen Rotterdam (salade bij Subway) & sushi 's avonds.
Zondag: belastingen gedaan (salade thuis) en crosstrainer gesleuteld. (kip hapjes etc... ) 2u bachata dansen.

Gewicht stabiel kunnen houden op 92.5 ongeveer :cheer:

Cardio:

zaterdag 07u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 92kg

Comments: wisselende hbpm cardio adhv toestel programma's
20min fiets
20min step
20min crosstrainer

zondag 07u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi)

Trainingstijd: 60min

Comments: wisselende hbpm cardio adhv toestel programma's
20min fiets
20min step
20min crosstrainer

En dan kom je niet ff bakkie doen als je in R'dam bent?? :(

• #38.590
Mooi gewicht gesquat Rob.
Buffel!

Klinkt als een goed weekend Rob!

Lekker veel dansjes gedaan ook:cheer:

Salades in het weekend? Je wordt nu wel heel fanatiek Rob :D

• #38.594
Mooi gewicht gesquat Rob.
Buffel!

Ja. SQ gaat weer terug de goede richting uit. Maar het is nog een lange weg om terug naar de +200 te gaan :)

Klinkt als een goed weekend Rob!

Lekker veel dansjes gedaan ook:cheer:

Yups. Was gezellig.

Winkeltje gevonden in Rotterdam op de Binnenweg. Latin Flair. Gelijk nieuwe dans sneakers gekocht :) Die moeten dus getest worden :)

Salades in het weekend? Je wordt nu wel heel fanatiek Rob :D

Tja. Ik moet opletten gewoon. Geen 5kg per weekend meer erbij :D Ik heb natuurlijk wel nog de nodige biertjes, wijntjes, mojito's en tequila's gedronken :) Dus carbs genoeg :p
En ik mis het brood sowieso al niet dus kan ik net zo goed enkel het vlees en groenten eten. Met wat Walden Farms dressing :meal:

sowieso met al die acohol vult je maag wel lekker :D

• #38.596
  • #38.597
maandag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (3gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)

Trainingstijd: 64min

Comments: het blijft gewoon vooruit gaan :D

Untitled.jpg

Looking strong brother

Nice die tripples op de bench! Rest van de training ook mooie volumes en gewichten:D:D

Terug
Naar boven