Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.701

Bwah... Dat zou ik nu ook niet zeggen. Zaterdag heb ik bv in de ochtend enkel 2 shakes & 30gr muesli gegeten. Op de middag dan een salade met kip gyros.
Avond was gewoon macaroni met tomatensaus, gehaktballen en overgoten met kaas. Nog wat kleine kippeboutjes om te knabbelen en een paar koekjes.
Denk een biertje of 4, een grote mojito en een halve fles wijn. Maar ook weer bijna 2 uur gedanst, 2 uur gepoetst. Bovenop de cardio. Dus ja... daar verbrand
je ook wat kcals mee lijkt me.

Zondag in de ochtend ook 2 shakes & 30gr muesli. Op de middag een salade met kipsatees & kipvleugels. Avond was friet met een bockworst en portie bitterballen.
Droge hesp om te knabbelen. Denk een biertje of 5 en een halve fles wijn. Maar dus ook weer een uur gedanst en het gras gemaaid.

Grootste verschil zit hem in de biertjes van bv 8 to 11% naar nu 4 a 5% Wat aardig wat kcals zijn op 5 biertjes :)
En eigenlijk eet ik ook wel minder grote porties en compenseer ik het avondmaal met mijn ontbijt en lunch.

Ziet er goed uit, genieten met 'mate' :)

Dikke SQ & BP ouwe, netjes!

Gewoon na cut voeding up & blasten [emoji12]

• #38.710
  • #38.711
dinsdag 04u30 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (3gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 104min
Bodyweight: 90kg

Comments: die 2de rep DL kwam een beetje scheef neer. Dus even moeten resetten. Vanaf vandaag ook cardio na KT bij de vroege dienst.
Zo heb ik de avond vrij en wat langer herstel.

Untitled.jpg

Ziet er weer goed uit compadre!

Gewoon elke rep resetten voor maximale spanning in de kruishef.

Gaat allemaal weer lekker met de gewichten. Wat is nou het effect van die T3 dat je zoveel schade heeft gedaan, dat is schildklier hormoon toch?

Lekker man!

• #38.716
Ziet er weer goed uit compadre!

Thanks amigo

Gewoon elke rep resetten voor maximale spanning in de kruishef.

Mmm. Dat was ik dus ook al aan het denken. Lift, los, repeat. Maar of het nu echt voordeel bied tov een deadstop?

Gaat allemaal weer lekker met de gewichten. Wat is nou het effect van die T3 dat je zoveel schade heeft gedaan, dat is schildklier hormoon toch?

Yep. Vreet vvm & vet weg. Zeker in combinatie met een low kcal en high cardio regime. Dus ja, ondanks de gear, aardig wat kracht kwijt.

Thanks!

Robke, de man met de swingende heupjes!

• #38.719
lekkere training wederom

Terug
Naar boven