AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Van 5 biertjes raak je ook aardig wat vocht kwijt. Als dat er morgen niet weer aan zit is er wat aan de hand :)
Maar.. je klaagt toch niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.742
Van 5 biertjes raak je ook aardig wat vocht kwijt. Als dat er morgen niet weer aan zit is er wat aan de hand :)
Maar.. je klaagt toch niet?

Nee hoor. So far so good. Kracht blijft en word nog steeds droger :) Wat kan ik nog meer wensen :)

Balen van die MP, maar je kunt ook niet altijd 6 gooien!

Holy shit..the shredding continious! 89kg:eek!:

• #38.744
Balen van die MP, maar je kunt ook niet altijd 6 gooien!

Holy shit..the shredding continious! 89kg:eek!:

Ja. Het is ook nogal vermoeiend deze week. Dubbel werk gezien collega op vakantie is en thuis is het ook altijd wat met de klussen. En om 4u uit je bed kruipt je ook niet in je koude kleren :)

eerder opstaan = meer maaltijden :P

Z|weet je ook erg veel met dit weer?

• #38.746
  • #38.747
vrijdag 04u30 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (3gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 99min
Bodyweight: 88kg

Comments: SQ wilde vandaag niet. Dus ja... dan maar even een deloadje gedaan.

Untitled.jpg

Ach! Squats zijn nogal gevoelig voor 'de vorm van de dag' en dan is het soms beter even gas terug te nemen!

Zware RDL's trouwens...wel met laag volume. Waarom niet iets minder gewicht en meer volume? Je bent toch geen powerlifter (meer)..

Je gewicht blijft maar zakken! Hoe dan?:eek!:

• #38.749
Ach! Squats zijn nogal gevoelig voor 'de vorm van de dag' en dan is het soms beter even gas terug te nemen!

Zware RDL's trouwens...wel met laag volume. Waarom niet iets minder gewicht en meer volume? Je bent toch geen powerlifter (meer)..

Je gewicht blijft maar zakken! Hoe dan?:eek!:

Ja idd. Ik had misschien nog wel een lelijke grind rep met die 170 kunnen doen maar ach...

Compounds doe ik gewoon niet op high reps. Dat gaat ten koste van je vorm bij vermoeidheid en vergroot de kans op blessures. En high reps zuigt gewoon. Liever big weights :)

En ik weet het niet. Kcals zijn hetzelfde. Wat is er veranderd? Gewoon cardio na KT nu. En ik gebruik de programma's van mijn toestellen ipv steady state. Die zijn vaak wel pittig,
maar dat lijkt me niet de oorzaak. En mijn weekends zijn wat cleaner. Misschien is het gewoon nog wat vocht van de test wat wegtrekt. (T5 is ook gewoon as usual op 3 caps; clen op 120mcg)

3 caps...slaap je nog wel dan??
Deload met singles...best bijzonder

• #38.751
Nam zelf de laatste om 4 uur...hallo plafonddienst :D

• #38.753
Elke dag t5 en clen?

• #38.755
Oke ik snap hem.

Stiekem dit year round doen? :)

• #38.757
  • #38.758
zaterdag 07u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 88kg

Comments: wisselende hbpm cardio adhv toestel programma's
20min fiets
20min step
20min crosstrainer

zondag 10u00 'training'

Fietszoektocht. Adhv foto's allerhande dingen zoeken. 4u 'gefietst' met 23kg op het stoeltje :)

Goeie cardio weer :)

• #38.760
Terug
Naar boven