Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.781
ziet er goed uit man! eindelijk eens een keer doorgetrokken.. :) goed te zien dat je jouw doelstelling voorbij bent gegaan!

Tja. Ik moest ook niet meer van zo ver komen als andere keren hé ;) Maar in totaal toch 30kg kwijt geraakt op 1.5 jaar :)

• #38.782
donderdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (3gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 91min
Bodyweight: 92kg (strange, gewicht zakt niet)

Comments: wilde die 100 nog een keer MP'en :)

Untitled.jpg

Netjesss!
Is er trouwens een reden dat je assistance oefeningen ook relatief laag in herhalingen doet?

Mooie mp!
Ga je nu opeens armen trainen? Bijna op vakantie zeker :D

• #38.785
ouwe BB-er met je armen trainen.

Mwhaha, oke ;). Op isolatie is het toch juist wel fijn wat hoger in reps te pompen? Met 5 herhalingen curls bereik je niet het optimale resultaat qua hypertrofie denk ik.

Fuaark die MP!!

• #38.791
dat lijkt alleen maar zo omdat al het vet er eindelijk af is ;)

Maar toch :sad:

Mwhaha, oke ;). Op isolatie is het toch juist wel fijn wat hoger in reps te pompen? Met 5 herhalingen curls bereik je niet het optimale resultaat qua hypertrofie denk ik.

Meh. 5x24 of 10x12 uiteindelijk gaat het over uitputting. Er zijn al een paar studies geweest dat het niet zo heel veel uitmaakt
in welke rep ranges je traint. En mijn biceps krijgen sowieso ook al op hun donder tijdens rows of pulls.

Weer een kilo'tje meer erop :) Volgende cycle eens de 102.5 proberen :)

Dikke Mp PR, dikke!
Meh uiteindelijk gaat het voornamelijk om totaal volume. Ik doe liever 6x6 smerig zware hammer curls ipv 3x12 pomp hammercurls. Het lijkt wel dat af en toe een pompafsluiter met burn alles erop en eraan wel toegevoegde waarde kan hebben.

Maar veel mensen focussen teveel op het laatste en hebben uiteindelijk alsnog geen gains :p

• #38.793
Dikke Mp PR, dikke!

Meh uiteindelijk gaat het voornamelijk om totaal volume. Ik doe liever 6x6 smerig zware hammer curls ipv 3x12 pomp hammercurls. Het lijkt wel dat af en toe een pompafsluiter met burn alles erop en eraan wel toegevoegde waarde kan hebben.

Maar veel mensen focussen teveel op het laatste en hebben uiteindelijk alsnog geen gains :p

Thanks

En idd.

Goeie MP! Lekker :)

Alright then. Ik zal toch maar eens wat meer gaan focussen op het progressief laden van m'n pomp oefeningen dan :rolleyes:.

• #38.797
Alright then. Ik zal toch maar eens wat meer gaan focussen op het progressief laden van m'n pomp oefeningen dan :rolleyes:.

Haha. Yeah buddy!

Zo moeilijk maak ik het niet. Gewoon verhogen wanneer je 6 of meer reps haalt. Tot je eigenlijk op een plateau zit. Dan een x aantal kg eraf en opnieuw beginnen. Meestal train je dan wel
in zowat alle repranges. Het is ook een beetje op het gevoel.

een mooie overheadpress en stevig kilo's kwijt las ik
netjes Rob

• #38.799
Lekker die MP man!

Terug
Naar boven