XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.881
donderdag 10u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (3gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 78min
Bodyweight: 94kg

Comments: niet slecht weer

Untitled.jpg

Wilde net gaan vragen of je weer eens onder het ijzer ging, maar daar is die dan..de lang verwachte training!

Bodyweight zakt ook weer iets zie ik:thumbs: En er zijn weer mooie gewichten verplaatst.

side question..hoe bouw jij clen op en af?

:D

• #38.883
vrijdag 07u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (3gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi); Test (EPIQ)

Trainingstijd: 74min
Bodyweight: 93kg

Comments: best ok

Untitled.jpg

Netjes!
Wat een tijd 10 uur...uitslapen?? :p

• #38.885
Wilde net gaan vragen of je weer eens onder het ijzer ging, maar daar is die dan..de lang verwachte training!

Bodyweight zakt ook weer iets zie ik:thumbs: En er zijn weer mooie gewichten verplaatst.

side question..hoe bouw jij clen op en af?

:D

Ja, trainen is gewoon door gegaan... enkel het loggen is er wat bij ingeschoten ;)

Afgelopen weekend het wel weer bont gemaakt :o Dus bw is weer wat omhoog :)

per 2 a 3 dagen een halfje erbij. Kwestie van aanvoelen. Zolang je lichaamstemp hoger is dan anders, niet verhogen. Afbouwen doe ik niet

Ja, trainen is gewoon door gegaan... enkel het loggen is er wat bij ingeschoten ;)

Afgelopen weekend het wel weer bont gemaakt :o Dus bw is weer wat omhoog :)

per 2 a 3 dagen een halfje erbij. Kwestie van aanvoelen. Zolang je lichaamstemp hoger is dan anders, niet verhogen. Afbouwen doe ik niet
Wanneer neem je een tweede halfje dan meestal? Stel dat ik de eerste om 6:30uur neem..

• #38.888
zaterdag 08u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 94kg

Comments: wisselende hbpm cardio adhv toestel programma's
10min fiets
10min step
10min crosstrainer

zondag 08u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: wisselende hbpm cardio adhv toestel programma's
10min fiets
10min step
10min crosstrainer

• #38.889
Wanneer neem je een tweede halfje dan meestal? Stel dat ik de eerste om 6:30uur neem..

In principe maakt het niet uit gezien de halfwaarde. Maar als ik het ineens neem voel ik me de eerste uurtjes soms niet zo lekker :p Dus ik spreid het wat. Ongeveer een
uurtje of 6 a 8 ertussen. Liefst op een 'lege' maag. Dus een half uurtje ofzo voor je maaltijd

• #38.890
maandag 07u00 training

Trainingstijd: 73min
Bodyweight: 96kg

Comments: zo, de 2de week terug bezig en het gaat weer al een beetje beter :)

Untitled.jpg

We zijn weer helemaal bijgelezen!

Thanks voor de tips Rob:thumb:

• #38.892
Recap van afgelopen 3 weken:

AYCE vakantie van 10 dagen
Uitstapjes met bier en junkfood
Shoppen met de nodige terrasjes
BBQ's
Feestjes
Elke dag wel een biertje of iets dergelijks met iets te knabbelen

Now back to work, back to tupperware :)

Planning?
- Blijven schommelen rond de 95.
- Na nieuwjaar cutten naar de 90 ongeveer
- Rond maart ofzo blasten met test en bold

Bont gemaakt, maar flink gecompenseert met cardio lees ik!
@Skatermarvin zal trots zijn :D

Die military presses van jou blijven indrukwekkend trouwens! Pak je hem 1 x per week?

Edit: Mooie planning zou ik zeggen. Wat is je plan qua training voor de komende 4 maand? Blijf je de huidige trainingsmethode gewoon aanhouden?

Goed bezig nog!

• #38.896
Bont gemaakt, maar flink gecompenseert met cardio lees ik!
@Skatermarvin zal trots zijn :D

Die military presses van jou blijven indrukwekkend trouwens! Pak je hem 1 x per week?

Haha. Ja idd.

Bwah. Het is belange de 110 niet meer die ik ooit eens gedaan heb, maar ach. Er staat ook +10kg minder op de weegschaal. En yep, 1 keer per week. En 1 keer Shoulder DB presses

Edit: Mooie planning zou ik zeggen. Wat is je plan qua training voor de komende 4 maand? Blijf je de huidige trainingsmethode gewoon aanhouden?

Ja dat denk ik wel. Misschien dat ik mijn assistance ofzo nog wijzig maar voorlopig ga ik nog lekker hierop.

Thanks! :kiss:

Never change a winning team :thumb:.

Die dumbbell shoulder presses doe ik zelf sinds kort trouwens unilateral. Erg fijn!

• #38.898
Er zijn geen schokkende dingen kwa BW of kracht gebeurd door de vakantie dus. Netjes!

• #38.900
Er zijn geen schokkende dingen kwa BW of kracht gebeurd door de vakantie dus. Netjes!

Ow jawel hoor. Ik stond net voor de vakantie op een 88 a 89kg ;) Bliksem scherp :) Dag van vakantie stond ik op een 90kg. En ben toch wel op al mijn lifts een kilo'tje of 5 gezakt.
Maar goed, dat komt wel weer snel terug :)

Terug
Naar boven