Fitness Seller

Robke's trainingslog

Vrouwen ook altijd..:sad:

Yups. Vergeet hier en daar wat te eten. Gisteren mijn shake en walnoten vergeten. Vandaag mijn muesli bij het ontbijt :) Tja...
Mijn vrouw heeft deze week nog vakantie. Dus ik zit nog niet echt in mijn oude routine.

Jij alweer vol aan de bak met werk dan?

Kan zij toch mooi al je meals preppen? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.923
  • #38.924
donderdag 05u30 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 89min
Bodyweight: 94kg

Comments: MP wil niet echt. De rest ging wel lekker.

Untitled.jpg

Waarom creatine speciaal van musculi?

Oke mayb was ie daar extra goedkoop ofzo.

Strong mofo You!
Kettlebell besteld?

• #38.931
vrijdag 05u30 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (2gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Iron Pack (MP); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 86min
Bodyweight: 94kg

Comments: SQ ging moeizaam. Die 2de rep met 165 was niet volgens het boekje :o

Untitled.jpg

Hoezo duur? Zoveel vreten?

• #38.933
2 weken post holiday. Minder scherp maar als ik zo de winter door kom, ben ik tevreden :)

20160819_072441.jpg

• #38.934
Geld zat man :)
Je abs liggen nog in Turkije man :p

Prima shape voor post-holliday! Wel zoals jezelf al zegt een stuk minder scherp helaas...

Toch maar low dose test zetten..:rolleyes: Squats zijn altijd pittig wanneer je er een tijdje uit bent geweest!

• #38.937
Geld zat man :)
Je abs liggen nog in Turkije man :p

Was het maar :p

:roflol: meh, je ziet ze nog wel een beetje. En ik vind het best zo :) Begin volgend jaar terug naar die 12 of lager cutten en dan blasten :)

Prima shape voor post-holliday! Wel zoals jezelf al zegt een stuk minder scherp helaas...

Toch maar low dose test zetten..:rolleyes: Squats zijn altijd pittig wanneer je er een tijdje uit bent geweest!

Ik zou nog wel wat kunnen droppen, maar dat kost me weer meer cardio en cleaner eten. Dit is goed te onderhouden blijkbaar. Dus voorlopig ben ik er tevreden mee :)

Meh. Ik ben nu off dus terug beginnen heeft niet veel zin imo.

Ach ja, SQ komt wel weer terug :) Beetje greasing the groove en ik ben terug vertrokken :)

Ziet er goed uit, en idd, net na een luie vakantie! Dit is wel het vet% wat je samen met volledige kracht een tijdje kan handhaven lijkt me.

• #38.939
Ziet er goed uit, en idd, net na een luie vakantie! Dit is wel het vet% wat je samen met volledige kracht een tijdje kan handhaven lijkt me.

Moet idd wel lukken. En ik moet zeggen, deze week zat ook weer vol me biertjes, hapjes en niet zo clean food :p Volgende week is het helemaal uit met de vakantie en terug naar cleanere dagen :)

Terug
Naar boven