MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.242
Vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (Universal); Beta Alanine (3gr; Musculi); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; B&F)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Other Supps: Performance Pro Pack (Cutler); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 73min
Bodyweight: 95kg

Comments: geen fut, alles een drama :p

Untitled.jpg

Nog steeds last van je hormonen schat of virus?

• #39.244
  • #39.246
Die amrap's die je doet zijn geen amrap's, toch ?!

• #39.248
  • #39.250
Je vorige training had je er ook precies geen zin in want toen wou ik net hetzelfde reageren :roflol:

:roflol: true... de laatste tijd heb ik er allemaal geen zin meer in. UB kan ik nog wel wat motivatie voor opbrengen. Maar LB not so much.
Maar goed... dat zal ook wel weer beteren.

:roflol: true... de laatste tijd heb ik er allemaal geen zin meer in. UB kan ik nog wel wat motivatie voor opbrengen. Maar LB not so much.
Maar goed... dat zal ook wel weer beteren.

Laat het een motivatie zijn dat onder zo een UB een massieve LB moet zitten :P

• #39.252
Laat het een motivatie zijn dat onder zo een UB een massieve LB moet zitten :P

Bwah. Mijn poten zijn dik genoeg eigenlijk. En ik heb nu net geen problemen met broeken. Raak meestal wel gewoon in een normale stretch maat die ook goed sluit op de buik.
Als er nog wat cm's bijkomen, is het wat anders.

Op dit moment heb ik eigenlijk ook niks meer te bewijzen aan mezelf. Denk dat daar het schoentje spant. Ik ben tevreden met alles zoals het is nu.

Je mist nog wel de 250 deadlift....

• #39.254
Je mist nog wel de 250 deadlift....

True. Die staat op voor volgend jaar bij de volgende blast :p Het is toch niet dat ik nu nog veel ga gainen tijdens het herstel. Dus ja... gewoon verder gaan en proberen wat mee te pikken.
Maar ik verwacht niet veel meer behalve behoud.

• #39.256
Je moet ook geen stretch aandoen man :eek: :roflol:

Beetje jammer dit, zonder kun je die ook halen, je moet je er alleen op toeleggen en meer werksetjes doen met een relevant gewicht :p

Wat nou? Je ziet het amper dat het stretch is :) En dat zit gewoon beter :)

Natty trainen voor kracht is zoals de para olympics. Leuk om te kijken, maar je wilt er niet mee medoen.

Ja natuurlijk is dat onzin. *kuch kuch*

Trenhoest is blijkbaar een b*ch.

Beweer je nu alweer dat je niet kunt gainen/sterker worden zonder gear ? Ongelofelijk :roflol:

We kunnen die discussie wel weer opnieuw voeren maar jij gaat neen roepen en ik ja dus het gaat waarschijnlijk toch niet opschieten.

• #39.260
Trenhoest is blijkbaar een b*ch.

Beweer je nu alweer dat je niet kunt gainen/sterker worden zonder gear ? Ongelofelijk :roflol:

We kunnen die discussie wel weer opnieuw voeren maar jij gaat neen roepen en ik ja dus het gaat waarschijnlijk toch niet opschieten.

Trenhoest? Haha. Alsof jij ook maar een idee hebt wat trenhoest is. Ik heb nog nooit een trenhoest gehad trouwens ;)

Nee dat beweer ik niet. Ik beweer alleen dat dat kut is. En wie zou dat nu willen. Het is amper de moeite waard.

Terug
Naar boven