- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Haha. Nou nou... de aas & drugs wetgeving anders niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben moe man... echt moe. Ik heb wat meer rust nodig denk ik. Het is de laatste weken alsmaar van het ene naar het andere racen lijkt het wel.
Het is gewoon een drukke periode nu.
Dus gewoon tot ik een beetje moe was 
Nah. Normaal wel. Maar vandaag had ik er niet veel zin inDus gewoon tot ik een beetje moe was
![]()

Je vorige training had je er ook precies geen zin in want toen wou ik net hetzelfde reageren![]()
true... de laatste tijd heb ik er allemaal geen zin meer in. UB kan ik nog wel wat motivatie voor opbrengen. Maar LB not so much.true... de laatste tijd heb ik er allemaal geen zin meer in. UB kan ik nog wel wat motivatie voor opbrengen. Maar LB not so much.
Maar goed... dat zal ook wel weer beteren.

Laat het een motivatie zijn dat onder zo een UB een massieve LB moet zitten![]()
Het is toch niet dat ik nu nog veel ga gainen tijdens het herstel. Dus ja... gewoon verder gaan en proberen wat mee te pikken.Raak meestal wel gewoon in een normale stretch maat

True. Die staat op voor volgend jaar bij de volgende blast

Je moet ook geen stretch aandoen man![]()
Beetje jammer dit, zonder kun je die ook halen, je moet je er alleen op toeleggen en meer werksetjes doen met een relevant gewicht![]()
En dat zit gewoon beter 
Natty trainen voor kracht is zoals de para olympics. Leuk om te kijken, maar je wilt er niet mee medoen.

Trenhoest is blijkbaar een b*ch.
Beweer je nu alweer dat je niet kunt gainen/sterker worden zonder gear ? Ongelofelijk
We kunnen die discussie wel weer opnieuw voeren maar jij gaat neen roepen en ik ja dus het gaat waarschijnlijk toch niet opschieten.