MuscleMeat

Robke's trainingslog

Trenhoest? Haha. Alsof jij ook maar een idee hebt wat trenhoest is. Ik heb nog nooit een trenhoest gehad trouwens ;)

Nee dat beweer ik niet. Ik beweer alleen dat dat kut is. En wie zou dat nu willen. Het is amper de moeite waard.

Van horen zeggen :D

Ik ken er anders genoeg die het zonder doen én er voldoening uithalen én toch volk trekken op wedstrijden. Het enige kutte is dan als je je gaat vergelijken met de pro's in WSM of de SCL maar er ligt bij alle sporten wel een grote gap tussen de recreatieve sporters en de pro's, toch ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.262
Van horen zeggen :D

Ik ken er anders genoeg die het zonder doen én er voldoening uithalen én toch volk trekken op wedstrijden. Het enige kutte is dan als je je gaat vergelijken met de pro's in WSM of de SCL maar er ligt bij alle sporten wel een grote gap tussen de recreatieve sporters en de pro's, toch ?

Een rokers kuchje is erger :p

Volk trekken op een wedstrijd? Ja, ik ga ook wel eens graag naar een Vlaamse Kermis :p

En als je tegenwoordig al recreatieve sporters 300 ziet DL'en. Dan is die gap met pak hem beet 400, al een pak minder klein dan iemand die in de gym moeite heeft met 200

• #39.264
Ik weet het niet man... misschien ben ik wel te cynisch. Maar als ik sommige mensen bezig zie die claimen natty te zijn... tja.
Daarom, ik steek mijn hand voor niemand in het vuur betreffende natty zijn. En zeker niet voor mensen die wedstrijden doen.
Zij horen dat immers net te zeggen ivm eventueel meelezende controle instantie ofzo.

Ik weet het niet man... misschien ben ik wel te cynisch. Maar als ik sommige mensen bezig zie die claimen natty te zijn... tja.
Daarom, ik steek mijn hand voor niemand in het vuur betreffende natty zijn. En zeker niet voor mensen die wedstrijden doen.
Zij horen dat immers net te zeggen ivm eventueel meelezende controle instantie ofzo.

Ik kan je privé wel vertellen wie er allemaal gebruikt en wie niet maar waarschijnlijk geloof je het dan toch niet ...

• #39.266
jj.jpg

• #39.276
Die nieuwe berichten link is trouwens stuk !

• #39.278
Klik hierop

Untitled.png

Krijg dit...

Untitled.png

Volgens mij heb je een slechte verbinding op het werk, ik heb hier al ages geen foutmeldingen meer gehad :dunno:

• #39.280
Terug
Naar boven