AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Het hele forum vol spambots en meldingen die een paar uur blijven staan, het gaat idd niet hetzelfde zijn dan. Een moderator werk zonder internettoegang toewensen is trouwens het laagste wat je iemand kan toewensen maar het was al langer duidelijk dat je erg laag bent gevallen de laatste tijd.
Een crackhoer die haar eigen moeder verkoopt voor een volgende hit is nog niet zo laag gevallen als het trieste mannetje dat jij bent geworden.
Maakt alweer duidelijk dat aas niet alleen met iemands fysiek fucken maar ook serieus fucken met iemands mentaliteit/psychoses.

Ach... met een beetje geluk ram je binnenkort terug de spuit erin. Dan is alles weer zoals het een tijdje geleden was.
54935259.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.182
Het hele forum vol spambots en meldingen die een paar uur blijven staan, het gaat idd niet hetzelfde zijn dan. Een moderator werk zonder internettoegang toewensen is trouwens het laagste wat je iemand kan toewensen maar het was al langer duidelijk dat je erg laag bent gevallen de laatste tijd.
Een crackhoer die haar eigen moeder verkoopt voor een volgende hit is nog niet zo laag gevallen als het trieste mannetje dat jij bent geworden.
Maakt alweer duidelijk dat aas niet alleen met iemands fysiek fucken maar ook serieus fucken met iemands mentaliteit/psychoses.

Ach... met een beetje geluk ram je binnenkort terug de spuit erin. Dan is alles weer zoals het een tijdje geleden was.

Een potje schelden. Wat een voorbeeld ben je toch hé....

:roflol: Mijn eigen moeder verkopen? Zoals je mening verkopen voor wat korting bij een supp shop? En zoals een mod zich beaamt om geen belangen te hebben? Sell out.

En wtf weet jij uberhaupt over aas. Zoals gewoonlijk roep je maar weer wat zonder dat je ook maar een tikje notie hebt over wat het gaat.

Leer maar eerst eens lezen gewoon anders. Ik krijg zelfs ook gratis supps van een niet board sponsor btw, niet dat ik aan jou verantwoording moet afleggen of zo maar ik vermeld het toch maar even.

Edit, moet ik dit nu verwijderen omdat je anders weer denkt dat ik me beter voel dan de rest ? :rolleyes:
Edit, ga jezelf anders eens na, dan zie je dat 9/10 jij begint met het schelden. #schijnheilig

Laatst bewerkt:
STEVE STEVE!

Ge-wel-dig dit!!!!!1!!

• #40.187
Leer maar eerst eens lezen gewoon anders. Ik krijg zelfs ook gratis supps van een niet board sponsor btw, niet dat ik aan jou verantwoording moet afleggen of zo maar ik vermeld het toch maar even.

Edit, moet ik dit nu verwijderen omdat je anders weer denkt dat ik me beter voel dan de rest ? :rolleyes:
Edit, ga jezelf anders eens na, dan zie je dat 9/10 jij begint met het schelden. #schijnheilig

En daar zal je ook wel vrolijk reclame voor maken en andere shops 'haten'.

Ik ben dan ook geen mod en heb geen 'voorbeeldfunctie' noch moet ik objectief zijn. Dus ik kan rustig aangeven wat mij stoort aan anderen.

Steve?

Maar even serieus, goed topic.

En daar zal je ook wel vrolijk reclame voor maken en andere shops 'haten'.

Onlangs zelfs nog voor een barbier :thumbs:

Noem dan eens een shop op buiten B&F waar ik op haat. En die haat is terecht want het zijn gewoonweg een stelletje oplichters.

Ik ben dan ook geen mod en heb geen 'voorbeeldfunctie' noch moet ik objectief zijn. Dus ik kan rustig aangeven wat mij stoort aan anderen.

Ooit op een dag zul je wel het inzicht krijgen dat jij het bent die zich verheven voelt boven iemand anders (en dat nog zonder reden), of niet want dat rot karakter zit er blijkbaar al diep ingebrand.

• #40.194
Onlangs zelfs nog voor een barbier :thumbs:

Noem dan eens een shop op buiten B&F waar ik op haat. En die haat is terecht want het zijn gewoonweg een stelletje oplichters.

Ooit op een dag zul je wel het inzicht krijgen dat jij het bent die zich verheven voelt boven iemand anders (en dat nog zonder reden), of niet want dat rot karakter zit er blijkbaar al diep ingebrand.

Voor het hele debacle van B&F deed je het ook al.

Owh, ik voel mij zeker niet beter als iemand anders hoor. Nu ja... toch niet ten opzichte van 90% ofzo van de bevolking. Die andere 10% tja... dat is ook verantwoord dat ik ten opzichte van hun me beter voel,
zelfs gewoon beter ben. Dat is gewoon een feit dat het ook zo is.

• #40.195
Ach ja, toen ze een tijd terug een nieuwe moderator zochten had Big-T ons beiden in overweging, ik begin steeds harder en harder te geloven dat zij het niet 'verwerkt' heeft dat ik het ben geworden boven haar.

:roflol: Nee hoor. Sterker nog, ik ben blij dat ik het niet moet doen. En ondanks je me vaker en vaker irriteert, doe je wel veel voor DBB. Dus props daarvoor. Ik heb er de tijd niet voor.

Db press was je op?

Of gewoon beetje gay? :D

:roflol: Nee hoor. Sterker nog, ik ben blij dat ik het niet moet doen. En ondanks je me vaker en vaker irriteert, doe je wel veel voor DBB. Dus props daarvoor. Ik heb er de tijd niet voor.

Allez, bedankt voor de props dan :marvin:

Dan moet ik nog harder zoeken wat het onderliggende probleem is want er is op dit hele forum maar welgeteld 1 persoon waar ik zo een irritatie oproep (of de rest verbergt het gewoon of zo)

De haat zit gewoon diep man.

Terug
Naar boven