- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ff weekje alles 20 reps om je oude gewrichten wat rust te gunnen?![]()

Ik heb ook al gemerkt dat dat vaak het probleem is met verschillende schema's. Ik train ook thuis en veel oefeningen lukken dan gewoonweg nietIk ben trouwens wel al even aan het kijken naar Sheiko hoor. En hoe ik het eventueel wat kan 'inkorten' of aanpassen hier en daar. Maar dan rest er nog steeds het probleem dat ik bepaalde dingen thuis niet
kan uitvoeren. Ik heb geen chains, boxes, boards, legpress, legextension/curl... noem maar op.

Ik heb ook al gemerkt dat dat vaak het probleem is met verschillende schema's. Ik train ook thuis en veel oefeningen lukken dan gewoonweg niet![]()
Man man man... ik heb al zo lang geen 20 reppers meer gedaan dat ik ter plekke dood zou vallen moest ik het proberen![]()
Scheelt hoop stress op je aanhechtingen e.d.Idd. En je kan dan wel wat improviseren hier en daar zoals bv legcurls aan de lowpulley te doen, maar ideaal is het gewoon allemaal niet. En het kost je een pak tijd om de setup juist te krijgen.
Dat is alleen voor de 4 daagse?kan uitvoeren. Ik heb geen chains, boxes, boards, legpress, legextension/curl... noem maar op.
Dan begin je eerst met laag gewichtScheelt hoop stress op je aanhechtingen e.d.
Zodra je weer goed voelt lekker je 3-6 reppers weer doen.

Dat is alleen voor de 4 daagse?
Wat ik zelf doe is 3 daags, 37v2 en 31 afwisselen een 4e dag kan je naar eigen inzicht indelen zolang het je volgende training maar niet in de weg zit, mocht ik dit doen wat werk op squat en bench op 70%.
De assistance hoef je niet exact te volgen, je kan gewoon ipv leg extensions kiezen voor bijvoorbeeld lichte frontsquats.

Dan doe je de 3x per week sheiko en maak je dag 4 een vieze pomp assistence dag van. Volgens starter20 is die assistence op de trainingsdagen niet verplicht zodat je vaak gewoon binnen anderhalf uur klaar bent.

Het is gewoon weer tijd voor een goeie dosis ananas![]()

Precies dit!Het is gewoon weer tijd voor een goeie dosis ananas![]()
Ik ben niet eens 6 maand off man
Een maand of 5 denk ik... dus nog een maandje of 4 wachten 
Wie zei dat je off moest gaan dan?Ik ben niet eens 6 maand off man
Een maand of 5 denk ik... dus nog een maandje of 4 wachten
![]()