MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.542
woensdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

• #40.543
Da's waar. Ik vergeet altijd hoe sterk Rob is :)
Ik doe vaak hoog reps tot ik stuk zit en dan nog een setje na beetje langere rust. Da's eigenlijk niet zo slim :o

Valt wel mee toch ;)

Dat is anders ook wel een goede manier Neet ;) Zolang je techniek goed blijft en je kan ervan herstellen, is daar helemaal niks mis mee.

Goed bezig weer op de vroege morgen!

• #40.547
Valt wel mee toch ;)

Dat is anders ook wel een goede manier Neet ;) Zolang je techniek goed blijft en je kan ervan herstellen, is daar helemaal niks mis mee.
Ik heb zelf ook wel het idee dat ik er sterker van wordt, maar je hoort ook vaak dat je juist niet tegen failure moet doorgaan.... je hoort zoveel he :)
Yep. Lekker warm op de 'cardiokamer' :) Met een tv & zonnebank en fitness mat voor wat oefeningen/rekken/strekken
Je hobby neemt aardig wat ruimte in beslag ;)

• #40.549
Ik heb zelf ook wel het idee dat ik er sterker van wordt, maar je hoort ook vaak dat je juist niet tegen failure moet doorgaan.... je hoort zoveel he :)

Je hobby neemt aardig wat ruimte in beslag ;)

Altijd zo ver reppen dat je snelheid eruit is of je techniek eronder begint te lijden. Hoe? Maakt niet uit ;)

Tja. Anders hebben we zoveel leegstaande ruimte hé :p

tijd voor stairmaster dus :P

• #40.551
  • #40.556
Mercedes amg e klasse ?

• #40.558

:roflol: Nah. Ik heb niks met grote auto's ;) En ik kan er al helemaal niet zoveel geld aan uitgeven. Doe mij maar een gezellige terras overkapping met buitenkeuken ofzo bij het terras en onze jacuzzi.
Leuke lounge set erin... kan ik lekker mijn sigaren en drank daar consumeren :p

:roflol: Nah. Ik heb niks met grote auto's ;) En ik kan er al helemaal niet zoveel geld aan uitgeven. Doe mij maar een gezellige terras overkapping met buitenkeuken ofzo bij het terras en onze jacuzzi.
Leuke lounge set erin... kan ik lekker mijn sigaren en drank daar consumeren :p
En BBQ onder schuiven als het gaat regenen :D
Of nog beter... 2m brede grill :)

• #40.560
Terug
Naar boven