Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.581
scherp op zijn Duits huehue

• #40.584

ik zal nooit vergeten, in roermond bij een net geopende wok, zegt zo'n klein meisje tegen de meneer achter haar (D) Oooohhwww er ist scharf, er is scharf...

ze had het over de hete garnalen maar die meneer kreeg een blos op zijn wangen en wist niet hoe hij reageren moest :roflol:
(ja, de vertaling is geil, mocht je hem alsnog niet begrepen hebben)

• #40.586
ik zal nooit vergeten, in roermond bij een net geopende wok, zegt zo'n klein meisje tegen de meneer achter haar (D) Oooohhwww er ist scharf, er is scharf...

ze had het over de hete garnalen maar die meneer kreeg een blos op zijn wangen en wist niet hoe hij reageren moest :roflol:

Haha.

En jaja, ik was mee ;) Toch liever scharf dan schwul :p

Erg droog man, je broek zakt er al door af !

Ik vroeg me al af wat de cloe was... maar jullie spreken daar al een soort duits natuurlijk :D

• #40.592
Ben daar heel slecht in, heb het meteen uit mijn pakket gegooid op school zodra het kon :)

Vroeger werd dat bij mij thuis met de paplepel ingegeven. ADR, ZDF, WDR, etc.. stond altijd op. Plus mijn vader zijn tante was met een Duits getrouwd en de schlagers knalde vaak door de radio.
Ik heb zelf ook geen woord Duits op school leren spreken. Maar spreek en schrijf het wel daardoor :)

Vroeger werd dat bij mij thuis met de paplepel ingegeven. ADR, ZDF, WDR, etc.. stond altijd op. Plus mijn vader zijn tante was met een Duits getrouwd en de schlagers knalde vaak door de radio.
Ik heb zelf ook geen woord Duits op school leren spreken. Maar spreek en schrijf het wel daardoor :)
Bij ons kon je dat niet ontvangen, wel BBC bij goed weer. Ik ben nog een kind van voor de kabel :o

• #40.594
  • #40.595
zaterdag 08u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

zondag 08u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)

Trainingstijd: 30min

Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

• #40.596
maandag 20u00 training

Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 78min

Comments: deze week lekker zwaarder :)

Untitled.jpg

Goeie presses!
Wat nieuwe oefeningen erin?

• #40.598
Kijk aan! Dat zijn weer mooie gewichten Rob! 80% is mooi:thumb:

Flink aan de cardio ook in het weekend. Nog dansjes gedaan ook?:rocker2:

Goeie bench, dat even gas terug nemen heeft je goed gedaan.

Terug
Naar boven