Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kuren = huren..Had stiekum gehoopt dat de chocomel ondertussen zijn allure had verloren en je gewoon weer voor het ouderwetse beulen voor iedere kg zou gaan![]()
Had stiekum gehoopt dat de chocomel ondertussen zijn allure had verloren en je gewoon weer voor het ouderwetse beulen voor iedere kg zou gaan![]()

Damn! sterke militairy press!! En dan echt helemaal de voetjes bij elkaar? Respect!
Jouw lengte zal daar wel een voordeel bij zijn ivm mij, maar toch! Respect

Last van je onderrug lees ik? Tsja Robke, je bent ook geen 20 meer he.... ;-)
Hoe gaat het hier verder? Nog flink aan het beesten, jou kennende?
Het lijkt mijn rug, glute en hamstring te zijn. Zaterdag een foamroller wezen halen. Hopelijk krijg ik het eruit.
Goed bezig Cardio bunny!zaterdag 08u00 training
Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)
Trainingstijd: 30min
Bodyweight: ??kg
Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's
10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets
zondag 08u00 training
Pre w/o Supps: Beta Alanine (3gr; XXL); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; Musculi)
Trainingstijd: 30min
Bodyweight: ??kg
Comments: Cardio - wisselende hbpm adhv toestel programma's
10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

Goed bezig Cardio bunny!
Ik weeg me altijd voordat ik cardio ga doen...als het dan mee valt qua gewicht, dan ga ik niet![]()
Ik ga gewoon. Mijn gewicht valt immers nooit mee 
Is die cardio rustig? of knal je wel?
ben sinds kort ook begonnen met cardio. Valt me zwaar met tren ;(

Helpt wel vond ik.Cardio op niet KT dagen is altijd volgens de programma's van mijn toestel. Dus wisselende weerstanden. Hbpm zit altijd tussen de 130 & 160 ongeveer. Dus ja, het is niet a walk in the park
Cardio op KT dagen is altijd LISS. Gewoon lekker tegen een 130 a 140 hbpm.
Beetje clen bij je tren doenHelpt wel vond ik.
duidelijk!
Foamrollen doet mij altijd erg goed. Soms echt te pijnlijk voor woorden, maar daar moet je ff doorheen I guess.. Ben benieuwd wat het voor jou kan doen!Ja. Afgelopen vrijdag bij het squatten schoot het er weer inHet lijkt mijn rug, glute en hamstring te zijn. Zaterdag een foamroller wezen halen. Hopelijk krijg ik het eruit.
Verder blijven we gewoon gaan hé![]()
Foamrollen doet mij altijd erg goed. Soms echt te pijnlijk voor woorden, maar daar moet je ff doorheen I guess.. Ben benieuwd wat het voor jou kan doen!

Een foamrol en een ab-wheel zijn de beste investeringen per euro die je kan doen.
Het enige wat ik lastig vind met foamrol zijn korte ronde delen, zoals je schouders. Maar lange spieren zoals rug en benen gaat heel goed.
Trigger Point Massage Balls
Ik heb altijd training van een uur gehad Craak
En ik zie het nut ook niet om langer te trainen. Kapot is kapot. Als jij langer dan een uur daarvoor nodig hebt, tja...Naarmate je gevorderder raakt, kan het niet anders dan dat je meer trainingstijd nodig hebt om nog vooruit te gaan. Dus of vaker, of langer trainen. Dat noem ik beulen. En nee, ik beul zelf ook niet, maar ik ben dan ook niet zo sterk dat dat moet. Ik hoop ooit zover te komen![]()