- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat om het totaalvolume inderdaad, maar je kunt niet steeds meer volume in dezelfde tijd proppen. En hoe meer je rust tussen sets, hoe meer volume je kunt doen. Dat kost nu eenmaal tijd.
En ik ook 
Nou, no offence, je bent er anders niet sterker op geworden het afgelopen jaar. Zelfs het minst sterk in jaren vermoed ik? Je squatte natty 200+! Oké, veel pech gehad de laatste tijd, maar het was daarvoor ook al niet wat het geweest is. Ofwel je doet te weinig, ofwel je komt uiteindelijk slechter uit een kuur.
Dus ja. Mijn 12 a 15% BF is me wat dierbaarder dan 200kg te kunnen SQ
Of eender wat voor gewicht op de bar hangt.
Ik train nu vooral voor de spiegel
En de spiegel zegt dat mijn benen dik genoeg zijn 
Ik weeg dan ook wel een dikke 20kg minder dan mijn 'natty' SQ van 200kg héDus ja. Mijn 12 a 15% BF is me wat dierbaarder dan 200kg te kunnen SQ
De dagen van kilo's op de bar plakken zijn voorbij CraakIk train nu vooral voor de spiegel
![]()
Geen zin in de eeuwige discussie, maar trainingen van een uur noem ik niet beulen.
Duidelijk! Maar wat is nu precies het doel van aankomende kuur? Ik neem aan dat je in ieder geval niet meer gaat cutten 'to-the-bone'?
Events uitgezonderd ben ik ook altijd op een uur max 1.5 uur klaar, train ik nu niet hard genoeg dan ?

Je moet langer rusten man. Dan kan je makkelijk 3u trainen over een uur![]()
Ik probeer altijd zo weinig mogelijk rust te nemen tussendoor, meer volume in minder tijd zie ik namelijk ook gewoon als vooruitgang 
Toch lijkt me dat wel wat..Rob op een procentje of 6Duidelijk! Maar wat is nu precies het doel van aankomende kuur? Ik neem aan dat je in ieder geval niet meer gaat cutten 'to-the-bone'?
een vinger in de neus en de ander in zijn kont.....![]()

TrueIk probeer altijd zo weinig mogelijk rust te nemen tussendoor, meer volume in minder tijd zie ik namelijk ook gewoon als vooruitgang
![]()
Toch lijkt me dat wel wat..Rob op een procentje of 6
Mijn huid trekt daar nooit niet genoeg voor bij. Op 12% is het eigenlijk al zo en zo.Toch lijkt me dat wel wat..Rob op een procentje of 6

dus je wil niet sterk worden en je wil niet ripped worden, waarom train je ook alweer Robke?
dus je wil niet sterk worden en je wil niet ripped worden, waarom train je ook alweer Robke?
Of zoals ik al zei: 100kg op een 10 a 12% 
Je moet iets doen als je elke dag zo vroeg wakker bent.

Ik weeg dan ook wel een dikke 20kg minder dan mijn 'natty' SQ van 200kg héDus ja. Mijn 12 a 15% BF is me wat dierbaarder dan 200kg te kunnen SQ
De dagen van kilo's op de bar plakken zijn voorbij CraakIk train nu vooral voor de spiegel
![]()
Events uitgezonderd ben ik ook altijd op een uur max 1.5 uur klaar, train ik nu niet hard genoeg dan ?
6x/week 1,5 uur is heel hard, 2x/week 1,5 uur heel weinig. Rob traint al jaren 4x/week dus dat hoefde niet expliciet genoemd te worden.