- Waardering
- 3.522
Heb ik nu je full standing ab wheel gemist?Ik heb al mijn doelen al wel eens gehaald. (jaja, die 250kg DL niet) Dus wat rest er nog?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik nu je full standing ab wheel gemist?Ik heb al mijn doelen al wel eens gehaald. (jaja, die 250kg DL niet) Dus wat rest er nog?

dat blijft me achtervolgen hé. Misschien toch maar eens terug werk van maken 
Het verschil tussen bodybuilding en powerlifting inderdaad. Gaan we het nooit over eens worden, zelfs niet wanneer dingen wetenschappelijk worden onderbouwd.
Ik doelde erop dat meer volume uiteindelijk gewoonweg meer tijd kost..en op een bepaald punt is het gewoonweg niet meer mogelijk nog langer te trainen. Of bodybuilding/powerlifting moet volledig je leven zijn..dus geen vrouw/vriendin, kinderen, huisdieren, werk en andere hobby's..
Dus jij vind 5 setjes van 70% of meer te weinig. En daarbij nog 3 setjes van een variant op de mainlift. En nog wat isolatie. Het leven is niet enkel SQ, BP, DL Crak.
Voor SQ betekent dat ongeveer 11 werksetjes. SQ, SSB SQ & sissy SQ. Lijkt me zat voor mijn quads.
En dat lukt voorlopig ook bij mij. Zoals ik al eerder aanhaalde, ik ben veel kwijt geraakt Nou lekker bouwen dan, maar het zal vroeg of laat te weinig blijken om verder te komen.

Niet met een goede dosis..Nou lekker bouwen dan, maar het zal vroeg of laat te weinig blijken om verder te komen.

Amen..Je kan het draaien en keren hoe je het wilt natuurlijk maar feit is dat ik al jaren train. En dat hier de tendens plots is om iedereen zijn neus PL gericht te laten wijzen is gewoon BS. Het is zoals discussieren
met een moslim. Wij zijn de zondaars en zij zijn het perfecte voorbeeld van hoe het wel moet. Ok, ze worden dan wel allemaal wat sterker, en hier en daar iemand die er met kop en schouders bovenuit
steekt qua kracht, maar fysiek gewijs zijn die PL imams niet veel soeps natuurlijk. Dus ja, moet je dan daar een voorbeeld aan nemen?
Je kan het draaien en keren hoe je het wilt natuurlijk maar feit is dat ik al jaren train. En dat hier de tendens plots is om iedereen zijn neus PL gericht te laten wijzen is gewoon BS. Het is zoals discussieren
met een moslim. Wij zijn de zondaars en zij zijn het perfecte voorbeeld van hoe het wel moet. Ok, ze worden dan wel allemaal wat sterker, en hier en daar iemand die er met kop en schouders bovenuit
steekt qua kracht, maar fysiek gewijs zijn die PL imams niet veel soeps natuurlijk. Dus ja, moet je dan daar een voorbeeld aan nemen?
Vooral niet luisteren naar PL-imams. Moet je harder van werken!
Kerel, wat doet het ertoe wie het zegt. Iets is waar of niet. Een ecto van 50 kilo met de rug van een 13-jarig meisje kan keer op keer de spijker op de kop slaan en een bodybuilder van 100+ de grootste onzin kletsen. In mijn ervaring is het laatste vaker waar. Klassieke ad homimem: je zit klem dus schiet je de boodschapper maar af. Haha, dikke pens, die snapt er natuurlijk niks van. Maar een PL'er is 1 goed dieet verwijderd maar een bb'er.
Dit dus..En nee. Een PL'er is niet 1 goed dieet verwijderd van een bb'er. Mooi dat dat altijd gezegd wordt, maar het wordt nooit gedaan.

Nu kan het verhogen erbij komen.Heftig training wel!
Toch aan de sissy's begonnen zie ik!![]()

Mooi die sissie squat constructie! Ik zou hem eerst een paar keer zonder gewicht doen om te zien hoe het gaat, want de krachten op je knieschijven zijn groot!

Dit dus..
Het is gewoon niet het discuseren waard dit..het wordt al snel een 'wat als' discussie. We hebben allemaal andere doelen en er zijn wel degelijk meerdere wegen naar Rome. Snap gewoon niet waar de PL-sectie het vandaan haalt dat zij de enige weg naar Rome hebben gevonden.
Vooralsnog zijn er hier op het forum maar een beperkt aantal mensen met echt een goed fysiek. We hebben zeker een horde goede powerlifters, maar stuk voor stuk hebben een hoop niet de potentie een goede bodybuilder te worden..
Al is het al omdat de powerlifting manier van benchen je borst nauwelijks aanspreekt en dus de verhouding helemaal zoek is..
Maar nog even dit: bodybuilders zijn groter ja. Maar een allerzins piekfijn fysiek is prima haalbaar voor een pl'er. Natty zal het verschil niet eens zo groot zijn denk ik.