- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Tja. En dat is sowieso 200kcal extra
Mijn vrouw is thuis deze week dus 's avonds een wijntje met een kaasje erbij. Allemaal extra kcals. En toch....Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vrouw is thuis deze week dus 's avonds een wijntje met een kaasje erbij. Allemaal extra kcals. En toch....Doet AAS toch meer met metabolissme dan soms gedacht wordt..Tja. En dat is sowieso 200kcal extraMijn vrouw is thuis deze week dus 's avonds een wijntje met een kaasje erbij. Allemaal extra kcals. En toch....
Doet AAS toch meer met metabolissme dan soms gedacht wordt..
In b4: Marvin gaat een kuur bestellen..

Bij tren niet? Daarvan hoor ik het eigenlijk het meest..Nee hoor. Dit heb ik met mijn tren/test bv niet meegemaakt. Misschien door de bold ofzo![]()
Up the dose!Ik snap er niks van man. Ik heb vanaf deze week 200kcal per dag sowieso toegevoegd. En deze week staat mijn cardio ook op een laag pitje (3x 45min). En toch drop ik nog. Ik weet niet wat ik ermee moet![]()

Bij tren niet? Daarvan hoor ik het eigenlijk het meest..
Is je rust hartslag ook wat hoger? Of ben je misschien onbewust toch actiever?

Metabolisme stijgt altijd wel iets met visvoer in je systeem
Ik eet beduidend meer en gain gewoon niks meer ineens. Sterker nog, ik drop soms nog gewicht 

Toch kan ik me herinneren dat je voorheen zwaardere MP's deed! Was het volume toentertijd lager?

kg
kg