Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste trainingen weer. 147,5 bench, gewoon omdat het even kan..![]()

Looking good ouwe pompert!
Lekker bw ook...cheat of door ananas?
Maar ik vind het nog meevallen eigenlijk. 2kg erbij op een weekend, ik heb al meer erbij gehad op 2 dagen 
Goed gemarvindThanks
Combi van de 2 eigenlijk denk ik. Mixed grill, tosti, pizza... icm ananas = vochtMaar ik vind het nog meevallen eigenlijk. 2kg erbij op een weekend, ik heb al meer erbij gehad op 2 dagen
![]()

Goed gemarvind
Lekker bench ook man! Damn...denk je dat die 170kg nog gaat sneuvelen?

Goede jokersetjes op de benchpress! Gewicht weer mooi 100kg. Van het weekend weer genoten denk ik zo?![]()
Ik snap niet dat de teller nog niet op 105 ofzo staat 
Eigenlijk afgelopen week heel de week genotenIk snap niet dat de teller nog niet op 105 ofzo staat
![]()

Geduld is een schone zaak.. langzaam door bulken naar de 110 man![]()
Ik weet het niet man. Ik loop heel de tijd met een foodbaby rond. Echt een leuk gevoel of zicht is dat niet meer.

Voor de vakantie een mini cut en er is niets aan de hand.![]()

Die ging nog aardig vlot ook.Ik weet het niet man. Ik loop heel de tijd met een foodbaby rond. Echt een leuk gevoel of zicht is dat niet meer.
Herkenbaar.
Maar bij een bepaald bw/vp moet je eenmaal veel eten om aan te komen.
Hoe 'schoon 'je dat doet hangt natuurlijk ervan af hoe veel je boven je onderhoud eet.
Mijn vet% blijft wel goed stabiel.lekker die bench! en dan nog even die barbell press erachteraan!
Tja. Met een all time PR van 170 is dit natuurlijk peanuts![]()