- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

IF?

Zou ik niet doen wanneer ik aan de PED's zit...en zo vroeg/onregelmatig train als Rob..

Zou ik niet doen wanneer ik aan de PED's zit...en zo vroeg/onregelmatig train als Rob..
Die zag ik niet aankomen.Nope. Ik ben het helemaal niet eens met de gedachtengang van IF![]()

Haha. Wat kan ik zeggen. Ik ben nog van de oude stempel op gebied van voeding en trainen![]()

En bier drinken natuurlijk 
Uit je oren!
Op het dikste zit ik op 98cm (dus navel + lovehandles).
Lijkt me sterk gezien jij op je smalste punt hebt gemeten.
En daarbij sta ik vrij bol van het eten en ik heb nog een beetje visible abs. Op mijn buik meet ik 16mm trouwens met mijn tang. Omtrek is misschien wel hetzelfde, maar het ziet er wel helemaal
anders uit dus dan jouw foto hier een tijdje terug.

Ik bedoelde eigenlijk: als je denkt dat je vet% toeneemt moet dat normaliter samengaan met toename van de buikomtrek. Anders lijkt het meer op vocht. En de grootste omtrek (vlak onder navel) zegt het meest.Buik op navel? Of op het smalste punt?Op het dikste zit ik op 98cm (dus navel + lovehandles). Smalste hangt een beetje van mijn ballon buik af
Als ik mijn buik tussen de tang zet is het in ieder geval 16mm.
Oh... Ik snapte hem eerst ook niet
Nee ik bedoelde echt compound excersises, naief genoeg 
Ontstaat er toch een beetje brotherly love hier?