MuscleMeat

Robke's trainingslog

Keurige shape voor een bulk :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.606
  • #41.610
Je vergeet roken!

• #41.614

Man-Smoking-Through-His-Ears-117745.jpg

• #41.616
Dus eigenlijk zijn wij buikomtrek broeders.

Lijkt me sterk gezien jij op je smalste punt hebt gemeten.

En daarbij sta ik vrij bol van het eten en ik heb nog een beetje visible abs. Op mijn buik meet ik 16mm trouwens met mijn tang. Omtrek is misschien wel hetzelfde, maar het ziet er wel helemaal
anders uit dus dan jouw foto hier een tijdje terug.

Lijkt me sterk gezien jij op je smalste punt hebt gemeten.

En daarbij sta ik vrij bol van het eten en ik heb nog een beetje visible abs. Op mijn buik meet ik 16mm trouwens met mijn tang. Omtrek is misschien wel hetzelfde, maar het ziet er wel helemaal
anders uit dus dan jouw foto hier een tijdje terug.

Mmmkay :roflol:
Als ik getraind heb en flex zie je ook een beetje abs maar dat zal vast wel weer niet waar zijn ;)

Buik op navel? Of op het smalste punt? :D Op het dikste zit ik op 98cm (dus navel + lovehandles). Smalste hangt een beetje van mijn ballon buik af :roflol:

Als ik mijn buik tussen de tang zet is het in ieder geval 16mm.
Ik bedoelde eigenlijk: als je denkt dat je vet% toeneemt moet dat normaliter samengaan met toename van de buikomtrek. Anders lijkt het meer op vocht. En de grootste omtrek (vlak onder navel) zegt het meest.
Die tang op de plaats van overhangend vel zegt ook pas iets in relatie tot een vorige meting....
Meerdere compounds tegelijk toch? In de glutes... :trollface:
Oh... Ik snapte hem eerst ook niet :roflol: Nee ik bedoelde echt compound excersises, naief genoeg :D
Dus eigenlijk zijn wij buikomtrek broeders.
Ontstaat er toch een beetje brotherly love hier? :heart:

Terug
Naar boven