Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.622
Ik bedoelde eigenlijk: als je denkt dat je vet% toeneemt moet dat normaliter samengaan met toename van de buikomtrek. Anders lijkt het meer op vocht. En de grootste omtrek (vlak onder navel) zegt het meest.
Die tang op de plaats van overhangend vel zegt ook pas iets in relatie tot een vorige meting....

Ontstaat er toch een beetje brotherly love hier? :heart:

Geen idee dan. Ik meet mijn buik nooit ;) Tot het in Marv zijn log voorkwam. Mijn tang stond vorige keer ook tussen de 14 & 16.

En nee. Zo dadelijk gaat die nog zeggen dat onze foto's & BF% gelijk zijn :roflol:

• #41.624
  • #41.627
  • #41.629
  • #41.631
Then you know what I'm talking about... :)
Vreten kan ik nog steeds wel hoor. Af en toe ga ik met mijn vrienden uit eten, 1 is 150kg zwaar en ik win qua hoeveelheden. :flexgrin:

Yep. Helaas nadien gestopt met trainen en terug moddervet geworden. Grootste fout geweest. Anders had ik nu wel een strakke huid gehad want toen was het zo goed als allemaal strak getrokken.

Vreten kan ik de laatste tijd ook wel weer :) Hangt er wat vanaf of ik lang heb gecut al dan niet. Meestal na een cut duurt het even voor er weer grote hoeveelheden naar binnen gewerkt kunnen worden :D

Yep. Helaas nadien gestopt met trainen en terug moddervet geworden. Grootste fout geweest. Anders had ik nu wel een strakke huid gehad want toen was het zo goed als allemaal strak getrokken.

Vreten kan ik de laatste tijd ook wel weer :) Hangt er wat vanaf of ik lang heb gecut al dan niet. Meestal na een cut duurt het even voor er weer grote hoeveelheden naar binnen gewerkt kunnen worden :D
Tja, qua strak worden is het wel jammer, ik heb ook nog steeds los buikvel. :(
Voor of na een cut, vreten kan ik (soms jammer genoeg) altijd. Nooit een probleem mee gehad.

Minder lullen, meer trainen.

Terug
Naar boven