Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.661
Is de weegschaal stuk, of durfde je niet na het weekend? :D
Flink intensieve cardio altijd, dat moet toch ook wel aan de quads bijdragen (lage intensiteit tot uitputting).

Ik denk er de laatste tijd niet meer aan gewoon. En het zal wel rond de 100kg zitten. Vanaf vandaag ook maar weer wat extra kcal :p

Valt wel mee hoor. Er is wel wat verzurig maar niet tot uitputting. Anders komt het gelijk mijn SQ in de weg te zitten bleek in het verleden. Dus 140hbpm is easy going eigenlijk :o

• #41.662
Je houdt die cardio nog steeds goed vol!:thumbs:

• #41.665
94 g protonz in een fried chicken burger.. Ja jaa.... :roflol:

lol whut ... ik ga dus even checken wat ik gisteren in de MacDo heb gegeten...

Generous Jack - 721kcal - 43gr proteine
ONZE SANDWICHES | McDonald's België

Wacko Guaco - 962kcal - 94gr proteine? Kan toch niet kloppen ???
ONZE SANDWICHES | McDonald's België

Wacko Fries - 415kcal
ONZE FRIETEN | McDonald's België

Oftewel een 2.100kcal :eek:
Ik ben al eeuwen niet meer naar MacDo geweest, sinds wanneer hebben ze dit soort dingen, bv die frieten ???

altijd oppassen bij de Mac.
Je hebt er zo 3000 in zonder dat je echt vol zit.

Hippe burgers daar in Bels bij de McDonalds! Dergelijke hier nog niet eerder gezien! :D

• #41.673
94 g protonz in een fried chicken burger.. Ja jaa.... :roflol:

Snapte ik ook al niet echt. En het is niet dat er proteine in advocado zit.

Die heb ik daarstraks ook gehad, zag er op de foto goed uit, niet slecht maar de saus is wat té zoet imo :)

De Jack? De Maurice met die schimmelkaas is zoet toch? Daar hebben ze veenbessen jam opgedaan. Gatver dat was smerig.

Ik ben al eeuwen niet meer naar MacDo geweest, sinds wanneer hebben ze dit soort dingen, bv die frieten ???

Sinds de Maestro burgers hun intrede deden. Ze hebben nu ook bv van die super dikke frieten.

altijd oppassen bij de Mac.
Je hebt er zo 3000 in zonder dat je echt vol zit.

Nou, mijn buik zat anders wel aardig vol daarmee hoor :o

Hippe burgers daar in Bels bij de McDonalds! Dergelijke hier nog niet eerder gezien! :D

Best yummie ook. Die juicy jane van een tijdje terug was ook super :)

De Jack? De Maurice met die schimmelkaas is zoet toch? Daar hebben ze veenbessen jam opgedaan. Gatver dat was smerig.

Nu je het zegt, het was idd die andere, magnificint Maurice, apart sausje, ik wist al niet wat ik proefde, veenbessenjam dus :roflol: maar zoet met spek ben ik doorgaans wel fan van :marvin:

• #41.678
  • #41.680
Nu je het zegt, het was idd die andere, magnificint Maurice, apart sausje, ik wist al niet wat ik proefde, veenbessenjam dus :roflol: maar zoet met spek ben ik doorgaans wel fan van :marvin:

Ik vond het helemaal niks. En het enige lekkere bij spek, is meer spek :p Zeker al geen bruine suiker of ander zoete boel. Bah bah.

Terug
Naar boven