XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.721
dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Complete pre-workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 86min
Bodyweight: 100kg

Comments: voelde retezwaar :p Die woodchoppers ben ik nog niet uit. Hier en daar een goede rep kunnen pakken, maar aan de low pulley gaat die me beter af.

Untitled.jpg

Ziet er weer lekker uit hoor Rob! Wat is het doel qua deads in de laatste week?

• #41.723
Ziet er weer lekker uit hoor Rob! Wat is het doel qua deads in de laatste week?

Ik heb hem nu op 225 staan. Gezien ik nogal worstelde de laatste tijd met zelfs 200kg vond ik dat wel vrij realistisch. Normaal heb ik dan nog genoeg tijd om een 2de cycle tijdens de jugo de pina te doen
om zo naar de 250 door te stoten. Nu ja, in theorie :p

Ik heb hem nu op 225 staan. Gezien ik nogal worstelde de laatste tijd met zelfs 200kg vond ik dat wel vrij realistisch. Normaal heb ik dan nog genoeg tijd om een 2de cycle tijdens de jugo de pina te doen
om zo naar de 250 door te stoten. Nu ja, in theorie :p
250kg:heart:

• #41.727
Lekkere 200+ !
Rest ook solid man!

Die 202.5 ging vlotter dan die setjes met 170 :roflol:
Dat heb ik best vaak, dat de laatste (rep-out) set vlotter aanvoelt dan de set daarvoor. Best apart eigenlijk. Prima training verder. Wel benieuwd hoe het komt dat die woodchoppers niet zo lekker aanvoelde

• #41.731
Wel benieuwd hoe het komt dat die woodchoppers niet zo lekker aanvoelde

Geen idee. Met de low pulley kreeg ik precies een beter gevoel erin. Of ik moet gewoon nog eens wat beter zoeken naar een betere bewegingsbaan :)

Of misschien is het gewoon omdat ik een kabouter ben en de lowpulley ook laag bij de grond is :p

Geen idee. Met de low pulley kreeg ik precies een beter gevoel erin. Of ik moet gewoon nog eens wat beter zoeken naar een betere bewegingsbaan :)

Of misschien is het gewoon omdat ik een kabouter ben en de lowpulley ook laag bij de grond is :p
Gewoon lekker terug naar lowpulley dan :)

Lekkere deadlifts! Zwoegen zul je! :D

Cardio speed DL's met 170kg. pfffff. :cool:

• #41.735
Ga je nu als groupie ook Jim zijn nieuwste boek halen? :D

• #41.737
Nope. Wat ik doe kan je eigenlijk ook niet meer echt als 5/3/1 bestempelen hé ;) Maar als ik het tegenkom, zal ik er wel eens door bladeren ja :)
Jim heeft al zoveel aanpassingen zelf gemaakt die totaal niet meer op 5/3/1 lijken dat volgens hem elk periodiseringsschema 5/3/1 kan zijn. :roflol:

• #41.739
Jim heeft al zoveel aanpassingen zelf gemaakt die totaal niet meer op 5/3/1 lijken dat volgens hem elk periodiseringsschema 5/3/1 kan zijn. :roflol:

Tja. De basis is imo goed om op te gainen. Ik heb mijn 200kg SQ eraan te danken. En nee, toen gearde ik nog niet ;)

ga je ook meedoen aan de deadlift challenge?

Terug
Naar boven