XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Tja. De basis is imo goed om op te gainen. Ik heb mijn 200kg SQ eraan te danken. En nee, toen gearde ik nog niet ;)
De basis is heel goed, vind het niks voor beginners, maar voor sporters die al een beetje doorhebben hoe trainen werkt en hoe hun lichaam erop reageert is het een super schema. Wordt ook niet snel saai vond ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.743
De basis is heel goed, vind het niks voor beginners, maar voor sporters die al een beetje doorhebben hoe trainen werkt en hoe hun lichaam erop reageert is het een super schema. Wordt ook niet snel saai vond ik.

Ja. Je moet een beetje aanpassen naar gelang je dingen mist. En ja... soms zijn er betere opties. Maar het past gewoon ook het best in mijn leven gewoon.

Update?? :p

• #41.745
Tjonge jonge man, wat is dat nou?!

Wodka trouwens? Dacht dat je on was, of inmiddels niet meer?

• #41.750
  • #41.753
  • #41.755
Ik zie al wie de baas is bij jullie thuis. ;)
Merk je nog verschil in trainingsintensiteit met 's morgens of 's avonds?

Haha. Ik draai gewoon mee met haar ritme ;)

Nope. Vaak vind ik om 5u trainen zelfs leuker dan om 20u. Dan heb je de stress en vermoeidheid van het werk zo niet.

• #41.756
Zo... paar trainingen gemist omwille van een bezoekjes, een kapotte wasmachine, tuinwerken en een dagje winkelen. Ik vind het niet eens zo erg. Motivatie zit wat in een putje.
En nu met dat zomer uur werd mijn 5u training eigenlijk een 4u training. Met andere woorden, ik ben doodmoe :p

maandag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (500mg; XXL); Complete pre-workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 64min
Bodyweight: 102kg

Comments: eigenlijk ging dit best nog wel ok :)

Untitled.jpg

Lekkere bench! Is dat wat die pwo?

• #41.758
Lekkere bench! Is dat wat die pwo?

Niet voor jou denk ik :p Je bent wel wat sterkers gewend :) Maar het is wel makkelijker dan allemaal aparte potjes samen mengen :) En ik kreeg steeds de schijterij van die XXL creatine :o
Dus heb ik maar wat anders gezocht.

Maak anders van die ochtend training een avond training.

Terug
Naar boven