- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als mijn vrouw met de vroege staat hou ik haar ritme aan. Dan hebben we 's avonds nog wat quality time als mijn zoon in bed ligt 
I see what you did there....True. Doe ik als mijn vrouw met de late dienst staatAls mijn vrouw met de vroege staat hou ik haar ritme aan. Dan hebben we 's avonds nog wat quality time als mijn zoon in bed ligt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat valt idd wel even tegen met de klok een uur vooruit. Dat snap ik wel. Toch maar even gedaan.![]()

Maar creatine kan je toch niet vervangen door iets anders? Dat zal niet hetzelfde doen.Niet voor jou denk ikJe bent wel wat sterkers gewend
Maar het is wel makkelijker dan allemaal aparte potjes samen mengen
En ik kreeg steeds de schijterij van die XXL creatine
Dus heb ik maar wat anders gezocht.
Maar creatine kan je toch niet vervangen door iets anders? Dat zal niet hetzelfde doen.
Ja, dat uurtje vroeger merk je toch (even....)

Bijzonder..vraag me echt af wat er dan bij zit qua fillers wat dat veroorzaakt..Die XXL creatine heb ik vervangen die wat in die pre w/o van Bulk Powders zit. Scheelt wel een hoop spetterpoep![]()
Bijzonder..vraag me echt af wat er dan bij zit qua fillers wat dat veroorzaakt..
Herkenbare mindsetJa. Ik had er al even last van. En toen begon er een lampje te branden dat het eigenlijk pas begonnen was since ik die creatine van XXL heb. Met cardio in het weekend gebruik ik die pot wel nog.
Want weggooien is zonde. En dan weer hoppa. Heb ik het weer zitten.
Zo heb ik al heel wat potten leeg gemaakt
Herkenbare mindsetZo heb ik al heel wat potten leeg gemaakt
![]()

Herkenbare mindsetZo heb ik al heel wat potten leeg gemaakt
![]()

zo heb je zeker ook al heel veel potten volgemaakt of niet?![]()

Nette training op de extra vroege ochtend! Quality time met je vrouw en tijdverdrijf met de kleine is ook belangrijk, dus dan maar lekker vroeg in de ochtend met ijzers smijten.

True. Doe ik als mijn vrouw met de late dienst staatAls mijn vrouw met de vroege staat hou ik haar ritme aan. Dan hebben we 's avonds nog wat quality time als mijn zoon in bed ligt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Krijg je hem op jou leeftijd nog wel elke dag omhoog?![]()