XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.242
Is toch wel een patroon bij jou he? In het weekend 2x cardio en door de weeks de krachttrainingen.
Geen lichamelijke problemen nu van de 'sups' ?

Cardio is er de laatste weken wat bij ingeschoten. Maar omdat ik nu terug ga cutten, terug erin dus :) ma/di/do/vr KT & wo/za/zo cardio.

Nope. Buiten trillende handen van de clen die het rot maken om iets uit je vail op te trekken en te injecteren :o En mijn zweet ruikt al naar tren :p
Maar goed, ik zit ook niet zo hoog als vorig jaar en ga me proberen wat in te houden en niet heel de tijd balls to the wall te gaan.

• #42.244
Zou het niemand aanraden, maar je mist wel een geweldige ervaring in je leven..:rolleyes:
Ik ben een hele rare wat dat betreft. Ik heb ook nog nooit alcohol gedronken. In onze familie hadden we een drugs en alcohol verslaafde (2 verschillende mensen dus), als je dat als kind meemaakt dan ben je wel genezen.

• #42.254
Dit dus:roflol:

Goede cardio en trainingen Rob! Zie dat je weer aan je abs aan het werken bent...de zomer komt er weer aan zeker?

Kunnen we dan binnenkort ook een filmpje verwachten van de standing ab-wheels:trollface:

Euhm? Ik doe normaal sowieso al 2 keer in de week abs... Nu dus die abwheels tussen mijn cardio door. Om het vet van mijn buik te mobiliseren en zo te verbranden. Wait... whut? :roflol:

Jawel, daar ga ik wel over zeuren. :D Zal ik ook nooit doen en heb ik ook nog nooit gedaan.

Tja...

Ik ben een hele rare wat dat betreft. Ik heb ook nog nooit alcohol gedronken. In onze familie hadden we een drugs en alcohol verslaafde (2 verschillende mensen dus), als je dat als kind meemaakt dan ben je wel genezen.

Mijn oom & tante waren ook alcohol verslaafd..

• #42.255
Laatst bewerkt:
Als ik alles moest aftrekken wat me een paar jaar van mijn leven kost, uitgaande dat is 85 ofzo zou worden, sta ik al in de negatief volgens mij :p
Staat iedereen vrij hoor. Ik ben ook voor het legaliseren van drugs net zoals nu alcohol legaal is. Volledig uit de criminaliteit halen. Ook AAS zou wat mij betreft voor volwassenen legaal moeten zijn. Ik zou het alleen zelf niet gebruiken en ook daarop niet willen worden afgerekend. Als je hoort hoeveel luitjes mij voor gek verklaren dat ik niet drink?! Vroeger op het schoolplein werd ik voor gek verklaard dat ik niet rookte, dat was niet cool. Tja... Dan maar niet cool. :rolleyes:
Wat je niet kent dat mis je ook niet. Waarom zou ik gaan roken en drinken terwijl het klauwen met geld kost en het niets brengt.

• #42.258
Staat iedereen vrij hoor. Ik ben ook voor het legaliseren van drugs net zoals nu alcohol legaal is. Volledig uit de criminaliteit halen. Ook AAS zou wat mij betreft voor volwassenen legaal moeten zijn. Ik zou het alleen zelf niet gebruiken en ook daarop niet willen worden afgerekend. Als je hoort hoeveel luitjes mij voor gek verklaren dat ik niet drink?! Vroeger op het schoolplein werd ik voor gek verklaard dat ik niet rookte, dat was niet cool. Tja... Dan maar niet cool. :rolleyes:
Wat je niet kent dat mis je ook niet. Waarom zou ik gaan roken en drinken terwijl het klauwen met geld kost en het niets brengt.

Idd. Moet je dan ook niet doen man. Respect daarvoor :thumbs:

Terug
Naar boven