- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Ik drink wel, anders ga ik dood. Alleen geen alcohol... 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik drink wel, anders ga ik dood. Alleen geen alcohol... 
Het zit in de familie dus...Euhm? Ik doe normaal sowieso al 2 keer in de week abs... Nu dus die abwheels tussen mijn cardio door. Om het vet van mijn buik te mobiliseren en zo te verbranden. Wait... whut?
Mijn oom & tante waren ook alcohol verslaafd..

Als ik alles moest aftrekken wat me een paar jaar van mijn leven kost, uitgaande dat ik 85 ofzo zou worden, sta ik al in de negatief volgens mij![]()
eerlijkheid duurt het langst!Staat iedereen vrij hoor. Ik ben ook voor het legaliseren van drugs net zoals nu alcohol legaal is. Volledig uit de criminaliteit halen. Ook AAS zou wat mij betreft voor volwassenen legaal moeten zijn. Ik zou het alleen zelf niet gebruiken en ook daarop niet willen worden afgerekend. Als je hoort hoeveel luitjes mij voor gek verklaren dat ik niet drink?! Vroeger op het schoolplein werd ik voor gek verklaard dat ik niet rookte, dat was niet cool. Tja... Dan maar niet cool.
Wat je niet kent dat mis je ook niet. Waarom zou ik gaan roken en drinken terwijl het klauwen met geld kost en het niets brengt.
Het zit in de familie dus...
eerlijkheid duurt het langst!
heerlijk in het zonnetje met wat vrienden paar biertjes wegdrinken.. man dat is leven!
Kijk, daar geniet ik dan wel weer van, wel onder het genot van een kopje koffie. Dat dan weer wel...

Lekkere training op de maandag! En gewicht netjes onder de 100kg, dus dat betekent niet echt lopen bunkeren dit weekend?![]()

Ik moet maar een %tje of 8 zakken max. Dus dan is rijst met koolvis niet nodig 
Of nietIk moet maar een %tje of 8 zakken max. Dus dan is rijst met koolvis niet nodig
![]()

ik wil helemaal niet onder de 10 

Hatsikidee! De deads gingen lekker vandaag of nietFlinke training hoor
![]()

Snap niet dat er uberhaupt mensen zijn die zin hebben om (high rep) te deadliften...

Snap niet dat er uberhaupt mensen zijn die zin hebben om (high rep) te deadliften...![]()

Snap niet dat er uberhaupt mensen zijn die zin hebben om (high rep) te deadliften...![]()
Jij kan ook alleen maar een grote muil hebben en lopen griepen hè...