- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet het dan persé aan de middelen liggen? Je was onlangs goed ziek waar je amper wat hebt binnen kunnen houden, daarbij heeft voeding erna ook op een laag pitje gestaan...
Jammer van die MP, maar verder een best prima training toch!![]()
Nog een inject voor de vakantie? Of tijdens..?Ik maak me er niet meer druk in. Probeer gewoon te pakken wat ik kan pakken op dit moment. Na de vakantie haal ik het wel terug in allemaal.
Ik weet het nog niet. Sowieso stop de blast wel over een weekje of 2.Gewicht gaat de goede kant op! Hoeveel kilo wil je er nog af?

Heb je last van slappe huid?woensdag 05u00 training
Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Nr1 All you need (1sc; XXL)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)
Trainingstijd: 36min
Bodyweight: 91kg
Comments: LISS @ +140hbpm
12min - Crosstrainer
12min - Stepper
12min - Fiets
Zooi schoudergedoe met weerstandsbanden en wat kneeling ab wheels
En nog wat slappe platte foto troep.
In b4 tandpasta op je spiegel
![]()
![]()

Een goed gevoel na een aantal dagen ellende is ook goed!
ga je op vakantie wel beetje letten op voeding of yolo 5000 kcal every day?![]()

Ook niet onbelangrijk!Comments: geen super training op papier maar ik had er wel een goed gevoel bij nadien
Bij mij gaat het altijd andersom...eerste dagen nog normaal en daarna full r*tardDe eerste paar dagen is het vreten en zuipen. En dan ben ik het moe![]()

Ook niet onbelangrijk!
Foto oogt inderdaad iets beter!!![]()
Bij mij gaat het altijd andersom...eerste dagen nog normaal en daarna full r*tard![]()
Ik vreet me altijd de eerste dagen misselijk in alles wat er is. Daarna kan ik het niet meer zien of ruiken