- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal niet verkeerd Robke. Ik hoop dat je het niet uit de hand laat lopen op vakantie, is toch jammer van alle moeite die hierin gestoken is....
Wanneer gaan jullie?

Ik denk op de 23ste ofzo.Da's makkelijk, helemaal als de vrouw ook nog de koffers inpaktHet is nog niet het eind resultaat natuurlijk. Dat komt meestal een weekje na het off gaan ongeveer. Dan trekt het vocht enzo al goed weg.
Bwah. Vorig jaar heb ik mijn resultaat ook nog lang kunnen vasthouden hoor. Denk dat het in november ongeveer ineens niet meer zo netjes uitzag
En geen idee eigenlijk. Mijn vrouw regelt datIk denk op de 23ste ofzo.

Da's makkelijk, helemaal als de vrouw ook nog de koffers inpakt
Maar als je op vakantie meteen bakken vol (slecht) eten en drank erin gooit, is het toch meteen mis lijkt me, kuur of geen kuur.....
Ik moet enkel de koffers dragen 

Zolang het met cola light is, kan dat geen kwaad lijkt me![]()

Rob...je lijkt me een gezellige vakantie genootDat doet ze ook nog iddIk moet enkel de koffers dragen
Bakken vol is natuurlijk ook wel overdreven. Maar op vakantie eet je gewoon anders en vaker troep. Goed, ik probeer wel veel eitjes, vlees enzo te eten. Maar frietjes, burgers of pizza passeren ook de revue.
En bij de poolbar wat rum & cola light tanken is natuurlijk ook een must![]()

Probleem is als je er geen frisdrank bij doet, je zo een fles op hebt![]()

Lijkt me ook wel

Fucking nice hotel!

Fucking nice hotel!
Dronken van de glijbaan op je bolle buik!![]()

DBB vakantietrip??Fucking nice hotel!
Dronken van de glijbaan op je bolle buik!![]()
Ik snap wat je bedoeld...Geloof mij, dronken van de glijbaan daar is geen goed idee![]()
Ik voel een meet aankomen!

Ik snap wat je bedoeld...
Ik voel een meet aankomen!