- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja. Geen 3 a 4% natuurlijk. Maar voor mijn fysiek en gezien mijn BF% in het verleden... is 12% amper

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nah. Wel nog wat vocht en losse huid, maar vet is er amper.
Maar Robke als het nu vooral nog wat vocht en losse huid is...is het dan niet veel prettiger je te focussen die losse huid weer op te vullen? En gewoon geen spek er meer bij te laten komen?
Dat komt wel goed op vakantie 
Maar Robke als het nu vooral nog wat vocht en losse huid is...is het dan niet veel prettiger je te focussen die losse huid weer op te vullen? En gewoon geen spek er meer bij te laten komen?
Hij is 1.72m... Of het nou vet of spier is, dat ziet er toch ook niet uit 

FMLDat voel ik me altijd.... maar ja jij ook en ik weeg 30kg zwaarder![]()
Nee okay, dat we dat wel even helder op het netvlies hebben
Mooi resultaat toch ouwe fluffybeer.

Die losse huid zou je nooit operatief willen/kunnen verwijderen?

105cm omvang middel in spierenHij is 1.72m... Of het nou vet of spier is, dat ziet er toch ook niet uit
![]()

Dat voel ik me altijd.... maar ja jij ook en ik weeg 30kg zwaarder![]()

Tja. Beter gaat het niet gezien mijn levensstijl
Waarom? Het is er al jaren. Eigenlijk ben ik niet anders gewoon. Dus ja.... en ik ben ondertussen haast 40.
Opvullen? Met wat? Gewoon weer vet? Ik heb al wat qua gear erin gepompt de laatste jaren. Dus natty opvullen zit er niet in. Meer gear? Tja. Volgend jaar waarschijnlijk
105? Waar haal je dat dan? 88 ongeveer
Dat komt daar mijn roze vrieslolly
![]()
Was het 88cm fullfat voor je weer begon te gearen en 90KG ecto bent geworden?
Geen idee eigenlijk. Maar sowieso zat ik rond de 100 waarschijnlijk. Meestal scheelt mijn omtrek op mijn navel/lovehandles niet zoveel met mijn gewicht.
Heerlijk!
Gewoon doen

Goed gepomptJe ziet hier niet vaak 3x10 ....
Waarom de BOR met mid shin start eigenlijk?