- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij jou is de zelfde discussie langsgekomen, ja....Deadlift is gewoon kut. Als bodybuilder zou ik hem niet eens doen denk ik!
*amen*Deadlift is gewoon kut. Als bodybuilder zou ik hem niet eens doen denk ik!

Deadlift is gewoon kut. Als bodybuilder zou ik hem niet eens doen denk ik!
Maar een RDL gaat niet tot de grond. Dus voor die eerste 10 of 5 cm moet het uit de knieen komen (aka squat) of uit de rug die horizontaler komt. Toch? Die laatste waarschijnlijk samen met het op spanning ztten van hams.
250 is toch niet zo heel bijzonder uitdagend?Als ik ooit eens 125kg ga wegen moet dat er zeker inzitten!

Dat is niet verkeerd allemaal zeg!

Dat is niet verkeerd allemaal zeg!
Maar lijkt het maar zo...of zit er weer 5kg bij..![]()

Ik veroordeel het ook niet! We moeten ook een beetje blijven leven..zijn per slot van rekening geen wedstrijd bodybuildersYep. En ik ben er niet rouwig om. Maar goed, afgelopen weekend het ook wel weer wat bont gemaakt. Dus ik verwacht deze week wel naar de 92/93 terug te gaan. En dat vind ik best eigenlijk![]()
Ik veroordeel het ook niet! We moeten ook een beetje blijven leven..zijn per slot van rekening geen wedstrijd bodybuilders![]()

Best een gezonde houdingJa nou... Ik heb er ook allemaal zo geen zin meer in. Er zijn echt dagen, zoals vorige week donderdag & vrijdag, dat ik gewoon lekker niks heb gedaan. Beetje gamen met de zoon. Biertje erbij en
wat hapjes. Training haal ik vandaag dan in. En voor weer alles te laten vallen om van 93 naar 90 te gaan? Nah. Dan game ik lekker nog eens een keertje extra met mijn zoon![]()

Sterke leg & calfraises!
Die legraises doe ik je niet na hoor!

Dan vind ik 3x12 nog steeds pittig...Bwah. Die legraises zijn wel makkelijker als je ze op de dipbars doet ipv hangende hoor![]()

In je hoofd was het misschien ontspannen, maarr een squat op 103% is toch een nieuw PR? Of zie ik dat niet goed...
Ik heb mijn 1RM's naar beneden gesteld. Dus het is enkel een PR als ik +210 zou SQ'en
Maar goed, toch woog ik 10kg meer en zat ik in een bulk.Hoe doe jij dat met je ellebogen op de dip bars? Klinkt pijnlijk.