XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Maar een RDL gaat niet tot de grond. Dus voor die eerste 10 of 5 cm moet het uit de knieen komen (aka squat) of uit de rug die horizontaler komt. Toch? Die laatste waarschijnlijk samen met het op spanning ztten van hams.

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.704
Deadlift is gewoon kut. Als bodybuilder zou ik hem niet eens doen denk ik!

Amen!

Maar een RDL gaat niet tot de grond. Dus voor die eerste 10 of 5 cm moet het uit de knieen komen (aka squat) of uit de rug die horizontaler komt. Toch? Die laatste waarschijnlijk samen met het op spanning ztten van hams.

Yep. eerst had ik mijn mijn rug dus in een meer upright positie. Nu duw ik mijn reet wat naar achteren tot mijn hams op spanning komen. Dan is mijn rug horizontaler met de vloer.

• #42.707
maandag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Nr1 All you need (1sc; XXL)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 71min
Bodyweight: 95kg

Comments: goed begin van de week :)

Untitled.jpg

maandag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)

Trainingstijd: 71min
Bodyweight: 95kg

Comments: goed begin van de week :)

Untitled.jpg
Dat is niet verkeerd allemaal zeg!

Maar lijkt het maar zo...of zit er weer 5kg bij..:eek!:

• #42.709
Dat is niet verkeerd allemaal zeg!

Maar lijkt het maar zo...of zit er weer 5kg bij..:eek!:

Yep. En ik ben er niet rouwig om. Maar goed, afgelopen weekend het ook wel weer wat bont gemaakt. Dus ik verwacht deze week wel naar de 92/93 terug te gaan. En dat vind ik best eigenlijk :)

Yep. En ik ben er niet rouwig om. Maar goed, afgelopen weekend het ook wel weer wat bont gemaakt. Dus ik verwacht deze week wel naar de 92/93 terug te gaan. En dat vind ik best eigenlijk :)
Ik veroordeel het ook niet! We moeten ook een beetje blijven leven..zijn per slot van rekening geen wedstrijd bodybuilders:thumbs:

• #42.711
Ik veroordeel het ook niet! We moeten ook een beetje blijven leven..zijn per slot van rekening geen wedstrijd bodybuilders:thumbs:

Ja nou... Ik heb er ook allemaal zo geen zin meer in. Er zijn echt dagen, zoals vorige week donderdag & vrijdag, dat ik gewoon lekker niks heb gedaan. Beetje gamen met de zoon. Biertje erbij en
wat hapjes. Training haal ik vandaag dan in. En voor weer alles te laten vallen om van 93 naar 90 te gaan? Nah. Dan game ik lekker nog eens een keertje extra met mijn zoon :)

Ja nou... Ik heb er ook allemaal zo geen zin meer in. Er zijn echt dagen, zoals vorige week donderdag & vrijdag, dat ik gewoon lekker niks heb gedaan. Beetje gamen met de zoon. Biertje erbij en
wat hapjes. Training haal ik vandaag dan in. En voor weer alles te laten vallen om van 93 naar 90 te gaan? Nah. Dan game ik lekker nog eens een keertje extra met mijn zoon :)
Best een gezonde houding :)

• #42.713

Er is echt een tijd geweest dat ik gewoon stress kreeg om trainingen te halen, reps te halen en gewichten te pakken. Om één of andere reden is dat plots weg gevallen. Trainen begint dus ook weer
terug leuker te worden op die manier. Meer een gevoel van ontspanning ipv mezelf maar steeds onder druk te zetten.

• #42.714
dinsdag 05u00 training

Trainingstijd: 59min
Bodyweight: 94kg

Comments: Zo. Dat was best ok :)

Untitled.jpg

Sterke leg & calfraises!:cheer:

Die legraises doe ik je niet na hoor!

In je hoofd was het misschien ontspannen, maarr een squat op 103% is toch een nieuw PR? Of zie ik dat niet goed...

Hoe doe jij dat met je ellebogen op de dip bars? Klinkt pijnlijk.

• #42.720
Dan vind ik 3x12 nog steeds pittig...

Maar nee ;)

In je hoofd was het misschien ontspannen, maarr een squat op 103% is toch een nieuw PR? Of zie ik dat niet goed...

Nee :) Ik heb mijn 1RM's naar beneden gesteld. Dus het is enkel een PR als ik +210 zou SQ'en ;) Maar goed, toch woog ik 10kg meer en zat ik in een bulk.

Hoe doe jij dat met je ellebogen op de dip bars? Klinkt pijnlijk.

Gewoon je ellebogen en je onderarmen op de bars. Eigenlijk is het helemaal niet pijnlijk. Maar goed, ik heb wel wat vlees & vet op mijn armen ;)

Terug
Naar boven