MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ik vind dat je een bont weekend wel hebt verdiend eigenlijk. Laatste weken ben je volgens mij vrij dedicated geweest qua voeding. Die paar kilo's zijn er zo weer af :D

Hoe doe jij dat met je ellebogen op de dip bars? Klinkt pijnlijk.
Ik doe legraises op de dips bars vanuit polsstand. Iets meer gedoe met evenwicht, maar dat gaat ook prima.
Nee :) Ik heb mijn 1RM's naar beneden gesteld. Dus het is enkel een PR als ik +210 zou SQ'en ;) Maar goed, toch woog ik 10kg meer en zat ik in een bulk.

Gewoon je ellebogen en je onderarmen op de bars. Eigenlijk is het helemaal niet pijnlijk. Maar goed, ik heb wel wat vlees & vet op mijn armen ;)
OK. Ik heb eigenlijk nooit 1RM of 5RM naar beneden bijgesteld. Gevolg is dat het nu het even wat moeilijkr gaat met met squat ik wel tegen onmogelijke doelen zit te werken ......

Dips: zie boven

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.724
Je hebt ook korte pootjes natuurlijk...en je buik zit in de weg bij full ROM:trollface:

True. Maar mijn benen wegen dan ook het dubbele van jouw toothpicks. :trollface: And takes one to know one :p

Ik vind dat je een bont weekend wel hebt verdiend eigenlijk. Laatste weken ben je volgens mij vrij dedicated geweest qua voeding. Die paar kilo's zijn er zo weer af :D

Bwah. Het is welletjes geweest ook imo.

Ik doe legraises op de dips bars vanuit polsstand. Iets meer gedoe met evenwicht, maar dat gaat ook prima.

OK. Ik heb eigenlijk nooit 1RM of 5RM naar beneden bijgesteld. Gevolg is dat het nu het even wat moeilijkr gaat met met squat ik wel tegen onmogelijke doelen zit te werken ......

Dips: zie boven

Kan natuurlijk ook. Maar dan krijg je wel gare triceps na een tijdje :)

Tja. Soms moet je even 10% terug om weer 5% hoger uit te komen ;)

Kan natuurlijk ook. Maar dan krijg je wel gare triceps na een tijdje :)

Tja. Soms moet je even 10% terug om weer 5% hoger uit te komen ;)
Als je ellebogen op slot staan, valt het wel mee met vermoeide triceps. Wel veel corrigeren met onderarm spieren om rechtop te blijven/balans :)

True, af en toe een stapje terug.....

• #42.727
woensdag 05u30 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Nr1 All you need (1sc; XXL)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg (bizar genoeg begin ik er droger uit te zien... vocht trekt wat weg denk ik.)

Comments: LISS @ +140hbpm

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

Zooi schoudergedoe met weerstandsbanden en wat kneeling ab wheels

Laatst bewerkt:
woensdag 05u30 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 95kg (bizar genoeg begin ik er droger uit te zien... vocht trekt wat weg denk ik.

Comments: LISS @ +140hbpm

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

Zooi schoudergedoe met weerstandsbanden en wat kneeling ab wheels
:goodpostinggreen: doei vocht!!:flexbiceps:

• #42.731
  • #42.734
donderdag 05u00 training

Trainingstijd: 68min
Bodyweight: 94kg

Comments: alles stond rete strak :D

Untitled.jpg

Hmm, je presteert beter zonder gear! Wanneer was de laatste inject?

• #42.736
Hmm, je presteert beter zonder gear! Wanneer was de laatste inject?

Euhm... het valt gewoon niet op dat ik op al mijn lifts haast 10 a 20% ben gezakt qua gewicht? Gewoon om wat meer reps te kunnen pakken :)

26/6 laatste 100mg bold
28/6 laatste 100mg tren a
02/9 laatste 100mg test 400

Euhm... het valt gewoon niet op dat ik op al mijn lifts haast 10 a 20% ben gezakt qua gewicht? Gewoon om wat meer reps te kunnen pakken :)

26/6 laatste 100mg bold
28/6 laatste 100mg tren a
02/9 laatste 100mg test 400
Je had het natuurlijk wel gezegd, maar de comments bij de trainingen zijn natuurlijk al een stuk positiever!

Qua gear nog geen echt nakuur gezeik dus:thumbs:

je hoeft niet na te kuren als je over 1 maand toch weer on gaat

• #42.740
Je had het natuurlijk wel gezegd, maar de comments bij de trainingen zijn natuurlijk al een stuk positiever!

Qua gear nog geen echt nakuur gezeik dus:thumbs:

Dat is natuurlijk ook wel zo :)

je hoeft niet na te kuren als je over 1 maand toch weer on gaat

:roflol: Nou nou... ik ga toch even off tot volgend jaar hoor ;)

1 Maand niks zetten is ook niet off gaan natuurlijk :p

Cruisen op de rest in je lijf :p

Terug
Naar boven