AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bench zonder arch?
 
Nice man. Bench 2 reps op 103%.... dat is niet verkeerd (en een nieuw 1 RM max denk ik....)

Nah. Tijdens mijn mini bulk op test & tren heb ik eens 170 gedaan ;) Op 105kg bw.
 
Grappig om te zien dat je bij je 05.00u training 500mg caff pakt en bij je 20.00u training niets. Structureel haha.

Overigens wel groot verschil tussen 500mg en 0mg. Ga je dan niet echt tering bad op 500mg?
 
Grappig om te zien dat je bij je 05.00u training 500mg caff pakt en bij je 20.00u training niets. Structureel haha.

Overigens wel groot verschil tussen 500mg en 0mg. Ga je dan niet echt tering bad op 500mg?

Tegen de tijd dat de training om 20u moet beginnen, heb ik al een hele vracht koffie :o

Nah. Op maandag, bij de eerste keer wel. Beetje misselijk soms en zweten als een malle. Maar dinsdag is dat weer in orde :)
 
Ik ga normaal op 200mg, ook wel een 300mg... 500mg is dus ook te doen zeg je. Maar eens uitproberen lol
 
Ik ga normaal op 200mg, ook wel een 300mg... 500mg is dus ook te doen zeg je. Maar eens uitproberen lol

Ik heb ooit eens een studie gelezen dat je 5mg per kg bw nodig hebt voor het beste resultaat.
 
Ik heb ooit eens een studie gelezen dat je 5mg per kg bw nodig hebt voor het beste resultaat.
Hmm interessant, dat zou op 430mg neerkomen voor mij. Stof dat aanzet tot denken, thanks.
 
Archen is gay
Lekker bezig hier!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven