- Waardering
- 23.853
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ach ja.... uiteindelijk is het meest interessante hier de hoeveelheden stoofvlees, friet en kasteelbier die er in een weekend doorheen gaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach ja.... uiteindelijk is het meest interessante hier de hoeveelheden stoofvlees, friet en kasteelbier die er in een weekend doorheen gaan

Thanks. Mooi om te zien hoe die zelf-bouw sissy squats nog altijd in het programma zitten

Ach ja.... uiteindelijk is het meest interessante hier de hoeveelheden stoofvlees, friet en kasteelbier die er in een weekend doorheen gaan![]()

Ach ja.... uiteindelijk is het meest interessante hier de hoeveelheden stoofvlees, friet en kasteelbier die er in een weekend doorheen gaan![]()
En het is niet eens weekend 
Thanks. Mooi om te zien hoe die zelf-bouw sissy squats nog altijd in het programma zitten![]()
Klopt..in de meeste logjes zijn de trainingen het minst boeiend..

Bacardi Fuego met Tabasco?Is dat voor gevorderde bourgondiërs?
![]()

Wel lekker hoor die trianingen om 05.00 sochtends... doe ik je (vooralsnog) niet na haha
IddBacardi Fuego met Tabasco?Is dat voor gevorderde bourgondiërs?
![]()
Bij de Westmalle krijg ik nog wel een warm gevoel...mmm... ja
Bij mij ook..maar is een kwestie van prioriteiten..Tja. Het is ook een pak drukker op het werk. Dus ja...

jaaaaaa.... het was weer lekker allemaal
Misschien voor de feestdagen toch maar even snel een mini cut doen voor het helemaal te gortig wordt 
Nog 6 weken te gaanOf is Sinterklaas ook al onderdeel van de feestdagen bij jullie?
Sinterklaas, city trip, Kerstmarkten, noem maar op 
Euhm... de hele maand december eigenlijkSinterklaas, city trip, Kerstmarkten, noem maar op
![]()