Fitness Seller

Robke's trainingslog

Flink wat afgelopen in Parijs Robke! En ik was ook niet op de weegschaal gestaan :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.583
Scheelt dat je in Parijs niet echt goed kan eten..of je moet de plekjes kennen denk ik. Uiensoep in overvloed daar, en al die n*gers die je van alles proberen aan te smeren...leuke stad voor een dagje maar dan is het genoeg geweest

• #43.586
Scheelt dat je in Parijs niet echt goed kan eten..of je moet de plekjes kennen denk ik. Uiensoep in overvloed daar, en al die n*gers die je van alles proberen aan te smeren...leuke stad voor een dagje maar dan is het genoeg geweest

True. Eerste avond waren we gaan eten en ik had de zuurkool. Die was best goed. Mijn vrouw had een stoofpotje van 3 soorten vlees. Maar dat leek haast op soep zonder kruiden. 2de avond waren we bij
Indiana gaan eten. Dat kwamen we daar op meerdere plaatsen tegen. Dat was een soort van Tex Mex BBQ restaurant. Super lekker. Dus daar hebben we de andere avonden ook vertoeft.

Uiensoep nergens gezien. n*gers of andere aandringers ook niet echt. Sinds de Bataclan hebben ze daar goed opgeruimd.

We zijn er 5 dagen geweest, ik had er best nog wel een paar dagen meer willen blijven. Het Parijs van 20 jaar geleden, toen was ik er ook, is er helemaal niet meer.

• #43.587
donderdag 10u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre Work Out (20gr; Bulk Powders)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (20gr; Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 81min
Bodyweight: 107kg

Comments: :menm: :menm:

Untitled.jpg

True. Eerste avond waren we gaan eten en ik had de zuurkool. Die was best goed. Mijn vrouw had een stoofpotje van 3 soorten vlees. Maar dat leek haast op soep zonder kruiden. 2de avond waren we bij
Indiana gaan eten. Dat kwamen we daar op meerdere plaatsen tegen. Dat was een soort van Tex Mex BBQ restaurant. Super lekker. Dus daar hebben we de andere avonden ook vertoeft.

Uiensoep nergens gezien. n*gers of andere aandringers ook niet echt. Sinds de Bataclan hebben ze daar goed opgeruimd.

We zijn er 5 dagen geweest, ik had er best nog wel een paar dagen meer willen blijven. Het Parijs van 20 jaar geleden, toen was ik er ook, is er helemaal niet meer.

Indiana moet ik dan onthouden voor de volgende keer! Bijzonder dat je geen straatverkopers bent tegengekomen, het stikte er twee jaar geleden van.

Hmm, het gaat niet best met die MP of wel?

Vroegah..drukte je gerust 100+

• #43.590
Indiana moet ik dan onthouden voor de volgende keer! Bijzonder dat je geen straatverkopers bent tegengekomen, het stikte er twee jaar geleden van.

Nope. Enkel aan de Sacre Coeur. Daar stonden er een paar. Nu ja. Misschien omdat het ook in de winter was ofzo.

Hmm, het gaat niet best met die MP of wel?

Vroegah..drukte je gerust 100+

Nope. Niks gaat nog goed. Kracht blijft naar onderen gaan. Vanaf volgend jaar back to basics. Geen zooi volume meer op assistance.

• #43.592

Snap er ook niks van. Ik heb ook constant spierpijn. Niks wil nog vooruit. Dacht dat het door een beetje extra test wel opgelost zou raken maar niks. Dus ja. Ik heb even het schema van 2016
terug gezocht. Toen ik mijn all time maxes heb gehaald. Dat een terug proberen.

1+1=2. Slecht herstel, kracht gaat achteruit, pijntjes her en der, slecht slapen... gewoon overtraind imo.

Snap er ook niks van. Ik heb ook constant spierpijn. Niks wil nog vooruit. Dacht dat het door een beetje extra test wel opgelost zou raken maar niks. Dus ja. Ik heb even het schema van 2016
terug gezocht. Toen ik mijn all time maxes heb gehaald. Dat een terug proberen.

1+1=2. Slecht herstel, kracht gaat achteruit, pijntjes her en der, slecht slapen... gewoon overtraind imo.
Pff. Klote man!

Het zet me wel te denken, heb namelijk ook een hoop pijntjes momenteel en al lang geen rust of deload gehad..:o

• #43.594
Pff. Klote man!

Het zet me wel te denken, heb namelijk ook een hoop pijntjes momenteel en al lang geen rust of deload gehad..:o

Tja. En dat weekje deload of rust doet geen reet ervoor. Dus volgend jaar een harde reset. RM's terug helemaal naar beneden. Beginnen vanaf nul zeg maar.

Misschien eens bloed laten prikken Rob?

je kan prima weer oldskool 5x5 doen bijvoorbeeld inderdaad.
5x5 x 100 sqaut en dan elke week 5 kilo erbij (ervan uitgaande dat je max niet 120 is :P )

Je vindt de lol er wel weer in, soms heb je van die momenten en dan moet je gewoon grinden.

Ben benieuwd wat het wordt/ hoe het verder gaat. Ik lees mee!

• #43.599
Misschien eens bloed laten prikken Rob?

Idd. De jaarlijkse prik zit er weer aan te komen ;)

True

je kan prima weer oldskool 5x5 doen bijvoorbeeld inderdaad.
5x5 x 100 sqaut en dan elke week 5 kilo erbij (ervan uitgaande dat je max niet 120 is :P )

Je vindt de lol er wel weer in, soms heb je van die momenten en dan moet je gewoon grinden.

Ja zo is dat.

Ben benieuwd wat het wordt/ hoe het verder gaat. Ik lees mee!

Meer van hetzelfde gewoon :p

• #43.600
zondag 08u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre Work Out (20gr; Bulk Powders)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (20gr; Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 42min
Bodyweight: ???

Circuitje 3x:
Shoulder dislocates (10x)
Band pull aparts (10x)
Band Rows (10x)
Mountain Climbers (10x) (push up wheel)
Push Ups (10x push up stands)
Kneeling Ab Wheel (10x)

Conditie - 120 a 160 HBPM

10min - Crosstrainer
10min - Stepper