- Waardering
- 23.859
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
En wie zei dat je dat moet doen zonder warming up?Het was niet trainingsgerelateerd NeetGewoon een kut verkeerspaaltje opgepakt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wie zei dat je dat moet doen zonder warming up?Het was niet trainingsgerelateerd NeetGewoon een kut verkeerspaaltje opgepakt.

Dan weet je wat doen nadienDie eerste dagen zat ik mezelf ook te frustreren maar op den duur berust je er wel in en wacht je gewoon af

Ik zou zeker cruisen. Weggegooide gear als je nu doorblast terwijl je niet 100% kunt trainen.
Gewoon 125-150mg test ew.

Wat kut man.
Zou ook cruise zetten tot je weer kan trainen
Cruisen natuurlijk! Cruise dosis is echt wel voldoende voor herstel.Tja. En nu hé? Verder blasten in de hoop dat het sneller hersteld? Of 6 weken cruisen?
Cruisen natuurlijk! Cruise dosis is echt wel voldoende voor herstel.
Verder voeding proberen op onderhoud en eventueel wat lopen buiten e,d. Sterkte in ieder geval Rob! Echt klote om te lezn dit allemaal!

Klinkt goed! Met een beetje test verlies je nagenoeg niks!Hopelijk hé
Ja. Ik ben aan het denken om toch wat dieper te cutten. Cardio, boksen, enzo... en dan hopelijk een stevige muscle memory rebound na die 6 weken.
Thanks
Klinkt goed! Met een beetje test verlies je nagenoeg niks!![]()
Zijn er geeen AAS (Deca?) die er bekent om staan blessures wat sneller te verhelpen.1gr ofzo?
Nah. Gewoon op 250 of 500. Ik kijk even hoe ik erbij sta.
Over 2 weken nog eens een echo laten maken. Kijken hoe snel of traag het geneest.
Zijn er geeen AAS (Deca?) die er bekent om staan blessures wat sneller te verhelpen.
Bij legit test zou 250mg cruise al voldoende zijn.
En op 6 weken? Misschien NPP. Maar tegen de tijd dat ik het thuis heb, is het al bijna genezen.
Maandje HGH is wel te bekostigen toch?

Nee
Duurt paar maanden voordat je voordeel pakt.
Dus had je al eerder mee moeten starten.
Of nu direct starten op 30 iu ed![]()
Godver je was me net voorGaat geen zoden aan de dijk zetten. Anavar zou wel kunnen bijdragen;
- Neuroregenerative Effect of Oxandrolone: A Case Report
.