MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.202
Ik zou zeker cruisen. Weggegooide gear als je nu doorblast terwijl je niet 100% kunt trainen.
Gewoon 125-150mg test ew.

Wat kut man.
Zou ook cruise zetten tot je weer kan trainen

• #44.205
Pff sucks... spoedig herstel ouwe!

Tja. En nu hé? Verder blasten in de hoop dat het sneller hersteld? Of 6 weken cruisen?
Cruisen natuurlijk! Cruise dosis is echt wel voldoende voor herstel.

Verder voeding proberen op onderhoud en eventueel wat lopen buiten e,d. Sterkte in ieder geval Rob! Echt klote om te lezn dit allemaal!

• #44.208
Cruisen natuurlijk! Cruise dosis is echt wel voldoende voor herstel.

Verder voeding proberen op onderhoud en eventueel wat lopen buiten e,d. Sterkte in ieder geval Rob! Echt klote om te lezn dit allemaal!

Hopelijk hé :)

Ja. Ik ben aan het denken om toch wat dieper te cutten. Cardio, boksen, enzo... en dan hopelijk een stevige muscle memory rebound na die 6 weken.

Thanks

• #44.210
1gr ofzo? :D

Nah. Gewoon op 250 of 500. Ik kijk even hoe ik erbij sta.

Over 2 weken nog eens een echo laten maken. Kijken hoe snel of traag het geneest.
Zijn er geeen AAS (Deca?) die er bekent om staan blessures wat sneller te verhelpen.

Bij legit test zou 250mg cruise al voldoende zijn.

• #44.212
Zijn er geeen AAS (Deca?) die er bekent om staan blessures wat sneller te verhelpen.

Bij legit test zou 250mg cruise al voldoende zijn.

Tja. HGH :D En op 6 weken? Misschien NPP. Maar tegen de tijd dat ik het thuis heb, is het al bijna genezen.

Legit test bestaat niet meer :p

Nee
Duurt paar maanden voordat je voordeel pakt.
Dus had je al eerder mee moeten starten.
Of nu direct starten op 30 iu ed :P

• #44.216
Nandrolone gaat ook niet voor herstel zorgen. Nandrolone zorgt ervoor dat er wat meer vocht bij de gewrichten en pezen zit, waardoor je minder last van pijntjes hebt (in jouw geval dus onzin, aangezien je een spierscheuring hebt).

Oxandrolone zou in theorie kunnen helpen omdat het de collageensynthese bevordert, maar ik denk niet dat het een significante invloed gaat hebben (je herstelt immers zelf al in 6 weken).

• #44.220
Met andere woorden: gewoon aanvaarden en geduld hebben :o

Terug
Naar boven