Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Spiervezels genezen niet, die gaan dood eens ze gescheurd zijn. Wat er nu gaat gebeuren is dat het deel wat nog vastzit, gaat groeien: hypertrofie en zelfs hyperplasie (celdeling) om het over te nemen. Maar het zou zo maar kunnen dat een verschil in vorm tussen links en rechts blijft bestaan de komende jaren. Ik zou daar voorzichtig rekening mee houden.Idd
Ik heb nu een plat stuk zeg maar. Van de helft van mijn bicep tot mijn onderarm. Volgens de dokter zou dat nog terug in orde komen. Anders ben ik gedoemd tot een halve bicep.
Spiervezels genezen niet, die gaan dood eens ze gescheurd zijn. Wat er nu gaat gebeuren is dat het deel wat nog vastzit, gaat groeien: hypertrofie en zelfs hyperplasie (celdeling) om het over te nemen. Maar het zou zo maar kunnen dat een verschil in vorm tussen links en rechts blijft bestaan de komende jaren. Ik zou daar voorzichtig rekening mee houden.
Dat gescheurde stuk gaat dood en wordt opgeruimd, het deel ernaast gaat het overnemen. Bij mijn been zeiden ze dat de kracht uiteindelijk zeker niet minder wordt, en zelfs progressie uiteindelijk weer mogelijk is. Volgens mij klopt het wel.Mmm. Maar dan gaat dat gescheurde stuk ook steeds zwak blijven? Of komt de kracht en dikte weer gewoon terug voor x aantal procent?
Dat gescheurde stuk gaat dood en wordt opgeruimd, het deel ernaast gaat het overnemen. Bij mijn been zeiden ze dat de kracht uiteindelijk zeker niet minder wordt, en zelfs progressie uiteindelijk weer mogelijk is. Volgens mij klopt het wel.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen, het gescheurde deel krimpt en wordt opgeruimd, de gezonde delen eromheen gaan die ruimte die ontstaat weer mooi opvullen en de taken overnemen. Ik betwijfel alleen of de uiterlijke vorm (de buik, de piek van de spier) weer precies wordt zoals het was.Okidoki. Volgens die kerel wat mijn echo nam, zou de rest van de spier terug zijn weg zoeken over het gescheurde gedeelte.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen, het gescheurde deel krimpt en wordt opgeruimd, de gezonde delen eromheen gaan die ruimte die ontstaat weer mooi opvullen en de taken overnemen. Ik betwijfel alleen of de uiterlijke vorm (de buik, de piek van de spier) weer precies wordt zoals het was.

Je gaat boksen met een gescheurde biceps? En dat mag?
Uhm, heb je om te boksen geen biceps nodig dan? En kzou denken dat de schokken er geen goed aan doen maar ik ken er ook niet echt iets van

Lijkt me idd geen strak planJe gaat boksen met een gescheurde biceps? En dat mag?

Uhm, heb je om te boksen geen biceps nodig dan? En kzou denken dat de schokken er geen goed aan doen maar ik ken er ook niet echt iets van![]()
Ik dacht dat gewoon bewegen wel zou kunnen. Zonder het met noemenswaardig gewicht te belasten.Bewegen wel, boksen lijkt mij belastend als ik mijn gezond verstand gebruikGeen idee eerlijk gezegdIk dacht dat gewoon bewegen wel zou kunnen. Zonder het met noemenswaardig gewicht te belasten.
Maar laat ons gerust je bevindingen wetenBewegen wel, boksen lijkt mij belastend als ik mijn gezond verstand gebruikMaar laat ons gerust je bevindingen weten