MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ai :( Ik kan al 6 maanden niet trainen door een biceps blessure, veel sterkte, I know the feeling! :(:aai:

/out

RIP linker bicep :( 5.64cm gescheurd.

20180324_121954.png
Whut :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.183

Iets heel stoms eigenlijk... op de 18de gebeurd. Op de straat zijn ze aan het werken en er stond een paaltje een beetje in de weg voor onze inrit. Dus even in alle rapte dat ding pakken en herzetten.
Dus ja. Ik pak het op, deed een beetje pijn en zette het aan de kant. En opnieuw een pijnscheut. Naproxene genomen een paar dagen en het leek ok. Woensdag werd mijn hele onderarm dan blauw.
Donderdag mijn bovenarm. Dus ja, dan weet je hoe laat het is hé.

Ai :( Ik kan al 6 maanden niet trainen door een biceps blessure, veel sterkte, I know the feeling! :(:aai:

Normaal tellen ze 6 weken hiervoor.

Stupid is what stupid does.

• Like
Waarderingen: 040B
Damn kerel, spoedig herstel.

Bicep tear...bah! Hoop dat het snel weer over is.

Aiiiii balen Rob...Sterkte!!

• #44.187
Ouch, sterkte man.. Daar gaan je gains :(

O man, dat is klote zeg. Is het stom? Ik weet het niet, ben toch een beetje bang aan het worden dat er best vaak zulke zaken met een grote spier gebeuren als je niet langzaam opwarmt en met stapjes de druk opvoert.
Sterkte man, ik zou er een paar keer per dag een ice-pack tegenhouden, het helpt zeker bij het sneller afvoeren van het gelekte bloed weer uit de spier.

• #44.190
Ouch, sterkte man.. Daar gaan je gains :(

Tja. En nu hé? Verder blasten in de hoop dat het sneller hersteld? Of 6 weken cruisen?

O man, dat is klote zeg. Is het stom? Ik weet het niet, ben toch een beetje bang aan het worden dat er best vaak zulke zaken met een grote spier gebeuren als je niet langzaam opwarmt en met stapjes de druk opvoert.
Sterkte man, ik zou er een paar keer per dag een ice-pack tegenhouden, het helpt zeker bij het sneller afvoeren van het gelekte bloed weer uit de spier.

Het was niet trainingsgerelateerd Neet ;) Gewoon een kut verkeerspaaltje opgepakt.

Heb ik idd gedaan ;)

Vakantie? Aangepaste trainingen!

• #44.192
Squatten kan makkelijk met 1 arm!

Sterkte, liefste :kiss:

Ach zes weken rust zal je ook niet van doodgaan... Wat extra bruine biertjes drinken en de tijd gaat nog zo snel.

• #44.197
Iets heel stoms eigenlijk... op de 18de gebeurd. Op de straat zijn ze aan het werken en er stond een paaltje een beetje in de weg voor onze inrit. Dus even in alle rapte dat ding pakken en herzetten.
Dus ja. Ik pak het op, deed een beetje pijn en zette het aan de kant. En opnieuw een pijnscheut. Naproxene genomen een paar dagen en het leek ok. Woensdag werd mijn hele onderarm dan blauw.
Donderdag mijn bovenarm. Dus ja, dan weet je hoe laat het is hé.
Een blessure heb je zo. Beterschap Rob!

• #44.199
Terug
Naar boven