XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Een paar % punten in vet :roflol: :haha:

Vind je dat gejojo niet vervelend?

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.164
:roflol: :roflol: Kan altijd nog naar het Leger des Heils toch :p

• #44.170
Met een stroperige Pedro Ximenez gaat chocola uitstekend samen, verder vind ik het toch een beetje moeizaam. En kwa bier misschien met zo'n zware Christmas porter....

Met een Shiraz gaat het perfect :) Beetje zoete fruitige van de wijn en dan een pure, bitter chocolade erbij. En bij een biertje net hetzelfde. Het zoetige van een Kasteelbier tegenover het bittere van de chocolade.
Bij paprikachips, kaas, salami hoor dan weer melkchocolade. Het hartige tegenover het zoete.

Met een Shiraz gaat het perfect :) Beetje zoete fruitige van de wijn en dan een pure, bitter chocolade erbij. En bij een biertje net hetzelfde. Het zoetige van een Kasteelbier tegenover het bittere van de chocolade.
Bij paprikachips, kaas, salami hoor dan weer melkchocolade. Het hartige tegenover het zoete.
Ik zal nog eens een Kasteelbier in huis halen, en dan met chocolade. Goeie log, Rob. Daar heeft een mens nog wat aan in het dagelijks leven :)

Kunnen ze 3 n*gers kleden van 1 T-shirt. Ze zien mij graag komen denk ik :D
:roflol:

• #44.172
Ik hou niet van kasteelbier Rob dus geen probleem

ik kom weer eens effe kijken bij je - ouwe limbo
lijkt me lastig om zo constant op te moeten letten qua voeding
mijn voordeel is denk ik dat ik niet drink en lekker eet met mate

• #44.177
ik kom weer eens effe kijken bij je - ouwe limbo
lijkt me lastig om zo constant op te moeten letten qua voeding
mijn voordeel is denk ik dat ik niet drink en lekker eet met mate

Wat een karakter heb je John ;) Ik eet en drink altijd met maten. Soms ook wel alleen :roflol:

ik heb altijd iets van een foute avond in de week en dan let ik niet op calorieen
en dat werkt perfect -

• #44.179
/out

RIP linker bicep :( 5.64cm gescheurd.

20180324_121954.png

Ai kerel!! What happened?!

Terug
Naar boven