- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 arm is toch prima?
Kan je dan daarmee niet een zware db pakken en die in het midden van je lichaam houden en swuatten?![]()
KT komt wel weer. Boksen en cardio is ook leuk. En ik kan eten wat ik wil en toch mijn 15% behouden
Bwah. Ik amuseer me voorlopig ook zoKT komt wel weer. Boksen en cardio is ook leuk. En ik kan eten wat ik wil en toch mijn 15% behouden
In mei begin ik terug heel voorzichtig. Dus gewoon nog even de volgende week doorkomen.
25 T3 en wat clen of eca.

Kijk... DAAR kan ik iets mee.Net rozijnenkoek, puddinghoorntje en appelflap op het werk. Whoohoo!

Kijk... DAAR kan ik iets mee.
Die andere supplementen niet zo....
En ik denk dat ik zo dadelijk ook nog een vierkante chocolade koek met pudding neem 
Weekend gainzEn ik denk dat ik zo dadelijk ook nog een vierkante chocolade koek met pudding neem
![]()

Weekend gainz
Wat is er aan de hand op je werk zeg?

Iemand trakteert omdat het zijn laatste dag is. En iemand is verjaard. En bovenop, heeft iedereen zijn overschot aan chocolade van Pasen meegenomen![]()
EAT ALL THE FOOD~!!
Dan tellen de kcals ook niet!Haha. En niemand weet niet eens dat ik het opeet. Want normaal eet ik hier nooit iets mee.![]()
Lol titel van je log aanpassen?
Robke's ayce-and-shoot-up-boxing-log![]()
Deze week nog... en dan ga ik stilaan terug wat KT erin doen.