- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien accepteren dat je op JOUW LEEFTIJD niet zo snel meer herstelt?
Denk dat je jezelf echt wel wat meer rust moet gunnen kerel.

Maar maar maar... wat met de gear dan? Ik had een beetje gehoopt dat door de proteine, supplementen en gear ik wel al wat verder zou staan. Ondanks mijn 40
Je hebt waarschijnlijk toch wel gelijk. Ik moet het gewoon afwachten...
Wellicht dat Anavar en GH je sneller herstel hadden kunnen geven, maar dat is gissen. Rust is denk ik echt het enige wat je er het snelst bovenop gaat helpen.T is geen wondermiddel he, helaasWellicht dat Anavar en GH je sneller herstel hadden kunnen geven, maar dat is gissen. Rust is denk ik echt het enige wat je er het snelst bovenop gaat helpen.

Dat moet je niet aan ons amateurs vragen maar aan een fysio.

Nee..
Dat moet je niet aan ons amateurs vragen maar aan een fysio.
Ligt het herstel op schema volgens het ziekenhuis, of deden ze daar geen uitspraak over?

Net bevestigd door de dokter.OK. Heb je niet zoveel aan.De dokter zegt nee. Nada, niks & noppes.
Het gaat trager dan gemiddeld. Normaal had ik al een beetje verder moeten zitten. Maarja, zoals Pun zegt, de leeftijd zal wel meespelen zeker?

OK. Heb je niet zoveel aan.
Dat. Of het feit dat je het al weer gedeeltelijk losgescheurd hebt![]()

Heb nu gewoon geduldIk lig nu al 7 maanden stil en in de eerste weken probeer je vol te houden maar net daardoor heb ik het geforceerd... Die paar weken zijn heus geen ramp.
Alles moet sneller, meer, sterker 
Had ik ook maar op een bepaald moment moet je dan toch toegeven dat het beter is te stoppen en dat je het waarschijnlijk ook erger gemaakt hebt daardoor dus jaIk heb geen geduld op gebied van trainenAlles moet sneller, meer, sterker
Maar goed... voorlopig kan ik me nog wel wat bezig houden met cardio enzo.
Had ik ook maar op een bepaald moment moet je dan toch toegeven dat het beter is te stoppen en dat je het waarschijnlijk ook erger gemaakt hebt daardoor dus ja
Binnenkort ben ik skinny fat ipv buffed met 6 pack 
Ik heb geen geduld op gebied van trainenAlles moet sneller, meer, sterker
Maar goed... voorlopig kan ik me nog wel wat bezig houden met cardio enzo.
Zou maar uitkijken met dat boksen in de gym, staat dalijk Charlie Zelenoff voor je.

o ja, pagina 1.
Maar zeg later niet dat ik je niet gewaarschuwd had.