AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.521
Ik hou van alle seizoenen, behalve herfst.. En van die laatste hebben we zo'n 9 maanden in NL.. Wat dat betreft ben ik echt op het verkeerde continent geboren :o

Ik net niet niet :p Zomer vind ik gewoon te warm hier. Lekker 20gr en een tikkeltje zon is genoeg in dit Belgenland.

Ik net niet niet :p Zomer vind ik gewoon te warm hier. Lekker 20gr en een tikkeltje zon is genoeg in dit Belgenland.

Droge warmte hou ik wel uit tot 30+ graden, maar zodra de luchtvochtigheid boven de 60 gaat paraderen dan houdt het al snel op idd. Kut zeeklimaat :mad:

• #44.523
Droge warmte hou ik wel uit tot 30+ graden, maar zodra de luchtvochtigheid boven de 60 gaat paraderen dan houdt het al snel op idd. Kut zeeklimaat :mad:

Ja idd. Op vakantie heb ik nergens last van. Hier ben ik een lopende douche als het naar de 30gr gaat :o

• Like
Waarderingen: Vonk
Idem hier, zeker als je flink enhanced bent op dat moment.. Elke dag het bed verschonen :roflol:

Goed om te horen :thumb:
Beetje slappe maand: 2 weken ziek, week slapjes, week vakantie, maar deze week weer (met een nieuw schema) begonnen.

Zulke maanden horen er nu eenmaal bij ;)
Succes met nieuwe schema, zal binnenkort even in je log kijken hoe het bevalt ;)

• #44.533
  • #44.534
dinsdag 18u00 training

Trainingstijd: 30min

Cardio - Fiets - 2 bergjes (van level 2 naar level 8)

woensdag 05u00 training

Trainingstijd: 57min

Comments: alles stond rete strak!

Untitled.jpg

Lekker bezig geweest weer. Hoe verloopt het herstel?

• #44.536
Lekker bezig geweest weer. Hoe verloopt het herstel?

Fysiek goed. Kan toch wat zwaarder en ben nu terug met de gewone bar aan het SQen ipv de SSB. Maar toch voorzichtig. Tijdens het boksen zeurt het nog wat als ik te hevig door ga bv.

Visueel is het maar poep. Het is nog steeds een halve bicep zeg maar.

Fysiek goed. Kan toch wat zwaarder en ben nu terug met de gewone bar aan het SQen ipv de SSB. Maar toch voorzichtig. Tijdens het boksen zeurt het nog wat als ik te hevig door ga bv.

Visueel is het maar poep. Het is nog steeds een halve bicep zeg maar.

Boksen op je 40e :roflol:

What's next? Een cabrio, een Harley en een meid van 28 met cup DD? :D

• #44.538
Boksen op je 40e :roflol:

What's next? Een cabrio, een Harley en een meid van 28 met cup DD? :D

Wat nou? Kei goede cardio man. En je helpt echt wel tegen stress.

Een Harley en een cabrio will ook wel. Een meid van 28 ga ik voor passen :p Met die van mij kom ik nog wel een tijdje toe :D

Wat nou? Kei goede cardio man. En je helpt echt wel tegen stress.

Een Harley en een cabrio will ook wel. Een meid van 28 ga ik voor passen :p Met die van mij kom ik nog wel een tijdje toe :D

Ze leest zeker mee :D

Nah ik ken meer lui "op leeftijd" die aan boksen, MMA of iets soortgelijks doen ( @Trium :roflol: ) en ik zie nou niet in wat het nu bijdraagt aan het fysiek behalve dan blessures e.d.

• #44.540
Ze leest zeker mee :D

Nah ik ken meer lui "op leeftijd" die aan boksen, MMA of iets soortgelijks doen ( @Trium :roflol: ) en ik zie nou niet in wat het nu bijdraagt aan het fysiek behalve dan blessures e.d.

:roflol: geen idee eigenlijk. Ik denk het niet. Maar ik ben tevreden met mijn vrouwtje hoor ;)

Het is gewoon een leuke vorm van cardio voor mij. En misschien hebben de mensen op leeftijd wel meer nood om soms een flink te ventileren ;)

Terug
Naar boven