Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.561
Today-Trainee-Tomorrow-37h69p.jpg

ja... dat ken jij natuurlijk niet hé :p

He-man-02.jpg

Jij was zeker die rooie rechts onderin :roflol:

• #44.563
Jij was zeker die rooie rechts onderin :roflol:

:roflol:

Mooie tijden waren dat. Nu heb je zulke dingen niet meer. Het enige wat mijn zoon heeft zijn wat Ninja Turtles enzo. Van die action figures zoals Masters, GI Joe, bestaat gewoon niet meer.

:roflol:

Mooie tijden waren dat. Nu heb je zulke dingen niet meer. Het enige wat mijn zoon heeft zijn wat Ninja Turtles enzo. Van die action figures zoals Masters, GI Joe, bestaat gewoon niet meer.

H-Men en G.I. JOE idd.. dem memories.. Ik had er zelfs van die onderbroekjes van vanuit de USA omdat mijn tante die opstuurde van daar. Ook had ik altijd de tofste L.A. Gear schoenen :roflol: Met van die dikke lippen bovenop.

5b8d464d3c421d00172ed9607da46362.jpg

4deaf4535502646a7919dcfd64dfeb5d.jpg

• #44.565
Owh God. LA Gear ja :D

En die Reebok Pumps met die oranje basketball op de tong :roflol:

Owh God. LA Gear ja :D

En die Reebok Pumps met die oranje basketball op de tong :roflol:

Hahaha ja mooie tijden man.. Lekker spelen op het schoolplein met Garbage Pailkids en Garbage Gang kaartjes.. We wisten het toen nog niet, maar het waren wel gouden tijden zo net voor het digitale tijdperk.. Wat heb ik me toch buiten gespeeld in mijn jeugd :cool:

Garbage-pail-kids-80s-trivia-Kathryn-Rose-Images.jpg

461140-small.jpg

• #44.568
  • #44.570

Ja man... als je van je 14de tot je 30ste 4 keer in de week bent uitgeweest, voel je dat wel in je bovenkamer. En in je lichaam :p Mentaal vermoeid. En het wordt er niet beter op met
huisje, tuintje, boompje, werk... ik zou best nog wel eens gewoon een jaartje op de bank hangen :)

4x in de week uitgaan? Naar de bruine kroeg dan ofzo? Of hebben ze ook discotheken daar in dat gat van jou?

Ja man... als je van je 14de tot je 30ste 4 keer in de week bent uitgeweest, voel je dat wel in je bovenkamer. En in je lichaam :p Mentaal vermoeid. En het wordt er niet beter op met
huisje, tuintje, boompje, werk... ik zou best nog wel eens gewoon een jaartje op de bank hangen :)

Zelf ben ik van mijn 14de tot 30ste niet eens 4 keer uitgeweest.

• #44.573
4x in de week uitgaan? Naar de bruine kroeg dan ofzo? Of hebben ze ook discotheken daar in dat gat van jou?

Wat? Kerel toch... ken je de gouden tijd van de 90's niet in BE :) Toen de xtc er nog uit zag als een aspro bruis zo groot en je 2 dagen van de wereld was :roflol:
Wij reden met vrienden door heel het land. Ik heb ze allemaal wel gezien :) Larocca, Illusion, Cream, Outline, Carat, teveel om op te noemen.

Zelf ben ik van mijn 14de tot 30ste niet eens 4 keer uitgeweest.

Ik wel :) En beklaag het me geen moment :) Mooie tijden gehad. Ook minder mooie maar wel veel gezien, meegemaakt op alle vlakken. Waardoor je toch vaak anders in het leven gaat staan.

Ik wel :) En beklaag het me geen moment :) Mooie tijden gehad. Ook minder mooie maar wel veel gezien, meegemaakt op alle vlakken. Waardoor je toch vaak anders in het leven gaat staan.

Toch meen ik een zekere inconsistentie te bespeuren...

Wat? Kerel toch... ken je de gouden tijd van de 90's niet in BE :) Toen de xtc er nog uit zag als een aspro bruis zo groot en je 2 dagen van de wereld was :roflol:
Wij reden met vrienden door heel het land. Ik heb ze allemaal wel gezien :) Larocca, Illusion, Cream, Outline, Carat, teveel om op te noemen.

Haha nee, zoals gezegd er was geen internet nog voor het grote publiek, dus veel verder dan eigen omgeving kwam ik in de jaren 90 ook niet. Clubs als NightTown, Tomorrowland (ja echt dat was een club in Rotterdam, ruim 20 jaar voor het een festival zou worden in BE). Uit jouw lijstje ken ik alleen Larocca van naam. Maar die sammies waar jij het over hebt, die kwamen uit Rotterdam, Salmiakjes, nog groter dan een paracetamol :roflol:

• #44.576
  • #44.577
Haha nee, zoals gezegd er was geen internet nog voor het grote publiek, dus veel verder dan eigen omgeving kwam ik in de jaren 90 ook niet. Clubs als NightTown, Tomorrowland (ja echt dat was een club in Rotterdam, ruim 20 jaar voor het een festival zou worden in BE). Uit jouw lijstje ken ik alleen Larocca van naam. Maar die sammies waar jij het over hebt, die kwamen uit Rotterdam, Salmiakjes, nog groter dan een paracetamol :roflol:

Tommorowland ben ik nog geweest :) Ja idd, dat festival. Toen kon je nog gewoon kaartjes aan de kassa kopen :roflol:

Tommorowland ben ik nog geweest :) Ja idd, dat festival. Toen kon je nog gewoon kaartjes aan de kassa kopen :roflol:

Ben je in de club Tomorrowland geweest of op het festival? Die club was wel echt legendarisch, met toiletdames waar je alles kon krijgen wat de gemiddelde drugsliefhebber maar kon wensen. Derhalve is die tent ook zo vaak van eigenaar gewisseld :roflol: Heeft geloof ik wel 10 namen gehad. Volgens mij zit er nu een Turkse eigenaar, onlangs nog in het nieuws geweest vanwege granaten en beschietingen op het pand :o

De gemeente Rotterdam gaat discotheek Ministry of Dance kopen. De gemeente wil de beschikking krijgen over de grond in verband met de toekomstige ruimtelijke ontwikkeling in de Prins Alexanderpolder.

De discotheek, een van de grootste in Rotterdam, heeft altijd een min of meer omstreden reputatie gehad. Hij startte in 1989 als Tomorrowland en ging binnen enkele jaren failliet. Na een paar jaar ging hij weer open als La Xala, maar die werd op last van de toenmalige burgemeester Peper gesloten omdat er in XTC werd gehandeld.

Ook La Xala ging, mede dankzij die sluiting, failliet. Daarna ging de disco weer open als A20 maar binnen twee jaar werd dat Ministry of Dance, omdat de naam niet aansprak. In de A20-tijd werden zeven portiers opgepakt wegens mishandeling van een klant.

De discotheek staat op erfpachtgrond. De gemeente koopt die erfpacht nu af voor bijna 1,8 miljoen € / vier miljoen gulden. In de discotheek zit een huurder, maar die moet er op 31 december 2004 uit.

De gemeente heeft geen belangstelling voor de discotheek als zodanig, aldus een woordvoerster, al is nog niet met honderd procent zekerheid te zeggen dat die uiteindelijk tegen de vlakte gaat. ‘Het gaat echt om de grond. De discotheek ligt op een zogenoemde strategische locatie. Het leek ons verstandig die nu aan te kopen.’

• #44.579
Ben je in de club Tomorrowland geweest of op het festival? Die club was wel echt legendarisch, met toiletdames waar je alles kon krijgen wat de gemiddelde drugsliefhebber maar kon wensen. Derhalve is die tent ook zo vaak van eigenaar gewisseld :roflol: Heeft geloof ik wel 10 namen gehad. Volgens mij zit er nu een Turkse eigenaar, onlangs nog in het nieuws geweest vanwege granaten en beschietingen op het pand :o

Nee. Op het festival.

In NL hebben we destijds de Barocci? dacht ik wel gedaan. En nog één of andere beach bar...

Nee. Op het festival.

In NL hebben we destijds de Barocci? dacht ik wel gedaan. En nog één of andere beach bar...

Oh dat zegt me zo 123 niet.. La Baraque zou nog eventueel kunnen.. Maar dat was meer een discotheek voor jongeren ergens in de middle of nowhere :o

Terug
Naar boven