MuscleMeat

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

OK, dat is iig goed om te weten. Al hebben artsen wel een hele brede reeks van test waarden die ze 'normaal' noemen. Maar toch zit je aan trt te denken? Of was dat niet serieus?

Ik laat gewoon alles testen ;) Kost niks hier in BE ;)

Yep. Ik ben nu 40 Neet. Dus een 150mg test per week zou wel leuk zijn. En gezien ik toch wel +- 5 maanden per jaar kuur, waarom dan nog helemaal off gaan zit ik te denken...
Dan kan ik misschien 2x 2 maanden blasten met trt er tussen.
 
Ik laat gewoon alles testen ;) Kost niks hier in BE ;)

Yep. Ik ben nu 40 Neet. Dus een 150mg test per week zou wel leuk zijn. En gezien ik toch wel +- 5 maanden per jaar kuur, waarom dan nog helemaal off gaan zit ik te denken...
Dan kan ik misschien 2x 2 maanden blasten met trt er tussen.
Gaat je wel het beste fysiek opleveren yearround:thumbs:
 
Dat weet ik natuurlijk nog niet :p Of gewoon een reuze vochtballon in de winter maanden:D
Dat zou onnodig zijn mits legit gear..en goed dieet ;)
 
Ik laat gewoon alles testen ;) Kost niks hier in BE ;)

Yep. Ik ben nu 40 Neet. Dus een 150mg test per week zou wel leuk zijn. En gezien ik toch wel +- 5 maanden per jaar kuur, waarom dan nog helemaal off gaan zit ik te denken...
Dan kan ik misschien 2x 2 maanden blasten met trt er tussen.
Tja, daar kan ik niet veel over zeggen. Zo zeer heb ik me nooit in hormoontoediening verdiept :)
 
Nou ik wilde ook zeggen; hoezo terug?
 
vrijdag 05u00 training

Trainingstijd: 62min

Comments: zo! Klaar voor 2 weken. En ik zie er fuckin goed uit. En nee, ik heb geen pics... omdat clen. Wel geprobeerd :o

Untitled.jpg
 
Haha je ego staat er blijkbaar goed bij :roflol:
 
Klaar voor vakantie zeker?
Heb je nog een rare kuil of zo aan je biceps overgehouden? (of had ik dat al eens gevraagd... :o )
 
Back
Naar boven