Fitness Seller

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Jurassic World: Fallen Kingdom gaan kijken. Die was best ok. Ik had weer één of ander flauw afkooksel verwacht maar verraste toch in positieve zin.
Ik vond hem ook een beetje tegenvallen, maar van de andere kant wel vermakelijk :D

Die triple burger klinkt wel goed, binnenkort woon ik dichter bij de Belgische grens, dus dat belooft wat :P
 
Ik vond hem ook een beetje tegenvallen, maar van de andere kant wel vermakelijk :D

Die triple burger klinkt wel goed, binnenkort woon ik dichter bij de Belgische grens, dus dat belooft wat :P

Je moet natuurlijk wel de plekjes weten waar je gaat :) Die triple cheese is in de Hollywood Studio bij de bioscoop. Daar hebben ze bv ook een entrecote van +-450gr. Mmm.
 
Je moet natuurlijk wel de plekjes weten waar je gaat :) Die triple cheese is in de Hollywood Studio bij de bioscoop. Daar hebben ze bv ook een entrecote van +-450gr. Mmm.
In de Hollywood, tjeezes dat je die opkrijgt... :p
 
woensdag 05u00 training

Trainingstijd: 74min

Comments: hoppa, 170SQ weer in de pocket.

Untitled.jpg
 
Lekker man, heb je de dosis verhoogt? ;)
 
Lekker man, heb je de dosis verhoogt? ;)

Nope. Vorige vrijdag de laatste inject tren gehad. Deze week nog op 750 test en dan off. Of trt... geen idee :p
 
Nope. Vorige vrijdag de laatste inject tren gehad. Deze week nog op 750 test en dan off. Of trt... geen idee :p
Dat zijn best hoge doseringen? Als je naast die tren nog zoveel test zette..

Trainingen beginnen in ieder geval wel weer ergens op te lijken:cheer:
 
Dat zijn best hoge doseringen? Als je naast die tren nog zoveel test zette..

Trainingen beginnen in ieder geval wel weer ergens op te lijken:cheer:

Bwah. 750 test E, 600 tren E, en de laatste paar weken 300 mast P erbij. Maar zoals al eerder gezegd, ik heb twijfels over de daadwerkelijks mg's erin. Met een ander merk moest ik dit niet proberen.

Laatste week geeft altijd wat meer motivatie :)
 
Gaat goed weer met de squat!
Nope. Vorige vrijdag de laatste inject tren gehad. Deze week nog op 750 test en dan off. Of trt... geen idee :p
Je eigen hormoon productie zal na zoveel jaren abuse wel helemaal naar de vaantjes zijn :P
 
Bwah. 750 test E, 600 tren E, en de laatste paar weken 300 mast P erbij. Maar zoals al eerder gezegd, ik heb twijfels over de daadwerkelijks mg's erin. Met een ander merk moest ik dit niet proberen.

Laatste week geeft altijd wat meer motivatie :)
Waardeloos! Ze moeten gewoon pharma grades overal hebben..:o
 
Gaat goed weer met de squat!

Je eigen hormoon productie zal na zoveel jaren abuse wel helemaal naar de vaantjes zijn :P

Yups.

Nee hoor. Vorig jaar netjes bloed laten trekken en dat zag er nog pico bello uit ;)

Waardeloos! Ze moeten gewoon pharma grades overal hebben..:o

Tja. Die zijn vaak ook gewoon fake :p
 
Waarom ander merk? Beschikbaarheid?
 
Waarom ander merk? Beschikbaarheid?

Was hetzelfde merk hoor. Maar dat is gewoon bunk geworden. En natuurlijk de overgrote meerderheid ineens gekocht. Ach ja.
 
Was hetzelfde merk hoor. Maar dat is gewoon bunk geworden. En natuurlijk de overgrote meerderheid ineens gekocht. Ach ja.

Volgende blast weer een kans ;)
 
Volgende blast weer een kans ;)

Zo is dat. Blijft toch weer de jaarlijkse twijfel... gaan we cruisen tot de Kerst en blast/bulk. Of toch maar weer off gaan... en volgend jaar blast/cut. Tot nu toe pak ik op bast/cut nog wel een kilo of 2 per jaar.
 
donderdag 05u00 training

Trainingstijd: 38min

Comments: big big kuiten

Seated Calf Raises
10 x 20
10 x 70
10 x 120
14 x 163.5
14 x 163.5
25 x 163.5

Knee Raises:
10 x bw
5 x bw
5 x bw
8 x 6
8 x 6
8 x 6

Cardio: 20min LISS - Crosstrainer
 
Nee hoor. Vorig jaar netjes bloed laten trekken en dat zag er nog pico bello uit ;)
OK, dat is iig goed om te weten. Al hebben artsen wel een hele brede reeks van test waarden die ze 'normaal' noemen. Maar toch zit je aan trt te denken? Of was dat niet serieus?
 
Back
Naar boven