XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

werkte nog aardig door in de training.....
:klink:

Meh. Vooral mijn linker bicep deed moeilijk bij het lage gedeelte van de bench. Schouders spelen de laatste tijd ook op. Geen idee waarom...
 
biceps/schouders - heeft allemaal met elkaar te maken - toch een mooie bench rob :flexbiceps:
 
biceps/schouders - heeft allemaal met elkaar te maken - toch een mooie bench rob :flexbiceps:

Ja. Ik vermoed het ook. Vooral als ik mijn arm omhoog doe schiet er iets in. Over mijn voorste schouder kop, mijn bicep in. Idem op het laagste punt van de bench. Misschien toch maar
eens wat rust inplannen binnenkort. Al die tuinwerken hebben misschien voor wat overbelasting gezorgd.
 
Dat voelde ik ook toen mijn schouder ellen de begon...doe maar voorzichtig
 
Ja. Ik vermoed het ook. Vooral als ik mijn arm omhoog doe schiet er iets in. Over mijn voorste schouder kop, mijn bicep in. Idem op het laagste punt van de bench. Misschien toch maar
eens wat rust inplannen binnenkort. Al die tuinwerken hebben misschien voor wat overbelasting gezorgd.

Zou goed kunnen, doe het idd maar rustig aan. Zulke vervelende blessures kunnen nogal lang aanslepen als je niet tijdig naar je lichaam luistert :grumble:
 
Zou goed kunnen, doe het idd maar rustig aan. Zulke vervelende blessures kunnen nogal lang aanslepen als je niet tijdig naar je lichaam luistert :grumble:

trying-to-convince-yourself-not-to-workout-with-an-injury-312627.png
 
dinsdag 20u00

Trainingstijd: 48min

Comments: buikspieren wilde ook niet echt mee vandaag.

Untitled.jpg


Boxing: 4 punch combo's - intensity fast - 3 rounds, 3 minutes, 1 minute rest - 255 punches
Cardio: Fiets - 10 min HIIT programma - 5 min LISS
 
Wat voor HIIT doe je? Train je op Watts?
 
Wat voor HIIT doe je? Train je op Watts?

Watts track ik niet. RPM probeer ik wel steeds stabiel te houden. Vandaag waren het 3 rondjes van:
3x 20sec laag op level 2
3x 20sec mid op level 4
2x 20sec high op level 6
1x 20sec higher op level 8

En dan terug naar level 2.
 
woensdag 20u00

Trainingstijd: 58min

Comments: alles voelde weer zwaarder dan het hoort...

Untitled.jpg
 
Yes ik had 2 reps meer op 130 dinsdag ;) :p

Tja. Ik vorige cycle ook. Geen idee wat er aan de hand is. Voel me ook zo slap als een vod.
 
Verstandig..ga/blijf je nu blasten cruisen?

Je wordt ook een daagje ouder hè...

Geen idee :p Er komt nog wel een blast, maar nog niet zeker wanneer. Ofwel voor, ofwel net na nieuwjaar.

True true. Zo voelt het ook :o
 
Haha. Nee nee. 10 weken 'cruise' blijft de planning ;)

Goed dat je je houdt aan je planning. Het is heel verleidelijk om te snel weer te gaan blasten wanneer de trainingen minder gaan of de shape/kracht wat minder wordt.

Niet toegeven aan die verleiding :)
 
Back
Naar boven