- Waardering
- 23.855
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
werkte nog aardig door in de training.....Nee. WijnEn Ename triple, Cornet, Karmeliet. Her en der ook nog wat borrels gehad
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
werkte nog aardig door in de training.....Nee. WijnEn Ename triple, Cornet, Karmeliet. Her en der ook nog wat borrels gehad
![]()

biceps/schouders - heeft allemaal met elkaar te maken - toch een mooie bench rob![]()
Dat voelde ik ook toen mijn schouder ellen de begon...doe maar voorzichtig
Ach ja. Even aankijken. Misschien wat Naproxene nemen.Ja. Ik vermoed het ook. Vooral als ik mijn arm omhoog doe schiet er iets in. Over mijn voorste schouder kop, mijn bicep in. Idem op het laagste punt van de bench. Misschien toch maar
eens wat rust inplannen binnenkort. Al die tuinwerken hebben misschien voor wat overbelasting gezorgd.

Zou goed kunnen, doe het idd maar rustig aan. Zulke vervelende blessures kunnen nogal lang aanslepen als je niet tijdig naar je lichaam luistert![]()
Tja. Ik vorige cycle ook. Geen idee wat er aan de hand is. Voel me ook zo slap als een vod.

Verstandig..ga/blijf je nu blasten cruisen?Haha. Nee nee. 10 weken 'cruise' blijft de planning![]()
Je wordt ook een daagje ouder hè...Comments: paar dagen rust gepakt ivm brakke lijfGing wel wat beter vandaag
![]()
Verstandig..ga/blijf je nu blasten cruisen?
Je wordt ook een daagje ouder hè...
Er komt nog wel een blast, maar nog niet zeker wanneer. Ofwel voor, ofwel net na nieuwjaar.
Haha. Nee nee. 10 weken 'cruise' blijft de planning![]()